
W Toruniu pojawi się jeden z pierwszych hoteli “Halo” - nowego konceptu Polskiego Holdingu Hotelowego. Będzie działał w centrum naszego miasta.
Ponad dwa lata temu pisalismy na ototorun.pl o ogromnej metamorfozie, którą przeszedł trzygwiazdkowy hotel Kopernik położony przy ul. Wola Zamkowa 16. Po remoncie obiekt w centrum Torunia dosłownie przestał straszyć.
W ramach całej inwestycji odnowiona została elewacja budynku. Na ścianach pojawiły się m.in. elementy z czerwonej cegły. Po renowacji hotel dysponuje łącznie 57 pokojami i dwiema salami konferencyjnymi o powierzchni 24 i 50 m kw.
Teraz obiekt przeszedł kolejną rewolucję. Jego właściciel - Polski Holding Hotelowy (PHH), właśnie zaprezentował swój nowy model biznesowy i toruńska lokalizacja jest jedną z czterech, w której zadebiutowała marka Halo.
- Halo, halo! Mamy dziś dla Was niespodziankę! Hotel Kopernik po remoncie, wkracza w kolejny etap rozwoju – jako hotel Halo Toruń. Prócz niezmiennie świetnej lokalizacji (na toruńskim Starym Mieście) wyróżniać go będą odnowione pokoje i apartamenty oraz nowy standard obsługi Gości - mogliśmy przeczytać mediach społecznościowych obiektu.
Wprowadzenie na polski rynek hotelowy nowego, polskiego brandu to odpowiedź na turystyczne potrzeby gości. - To marka, która oferuje nowoczesny, międzynarodowy standard w cenach, które konkurują z lokalnymi obiektami i pensjonatami. Jest przyjazna dla każdego gościa, otwarta dla wszystkich ceniących wspólny odpoczynek z rodziną i przyjaciółmi, jak również dla tych, którzy wolą spędzać czas we własnym towarzystwie. Chcemy, aby każdy nasz gość czuł się tutaj jak najbardziej komfortowo - podkreślił Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
Nowa marka swoim kolorytem nawiązuje do bogactwa polskiej natury. Emanuje solidnymi materiałami i prostymi formami - w ten sposób daje spokój, ale jednocześnie dzięki detalom buduje sympatyczną atmosferę. Stawia na codzienność i współczesność. Jest przyjazna dla każdego turysty i stanowi uporządkowaną, harmonijną przestrzeń.
- Wszystkie elementy, które składają się na tę markę zostały starannie przygotowane i poprzedzone badaniami rynku. Jako profesjonaliści w branży hotelarskiej stworzyliśmy własny, dedykowany brand book, standardy i katalog wytycznych, w których doprecyzowane są wszystkie detale nowej marki – od identyfikacji wizualnej, poprzez uniformy dla pracowników, po zewnętrzne obrandowanie obiektów. Wszystko to składa się w jedną inspirującą historię o miejscach, gdzie po prostu można poczuć się lepiej – mówi Renata Pawłowska-Maciak, dyrektor Pionu Handlowego PHH.
Autor: Arkadiusz Kobyliński
Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Obserwuj nas na Facebooku oraz Instagramie.
Przeczytałeś właśnie artykuł na stronie www.ototorun.pl. To portal internetowy, który codziennie odwiedza kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców Torunia i regionu. To doskonała witryna do wypromowania swojej marki czy firmy. Zaufało nam już wiele prestiżowych firm z naszego miasta. Jesteś zainteresowany reklamą? Napisz na e-mail: t.kaczynski@ototorun.pl.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie