
Uwaga kierowcy! Od najbliższej soboty jazda po Toruniu stanie się jeszcze trudniejsza. Drogowcy wprowadzą kolejne zmiany.
Nie jest żadną tajemnicą, że pod względem drogowych inwestycji, w Toruniu dużo się dzieje. Nasze miasto jest wręcz rozkopane. Wiąże się to oczywiście z utrudnieniami w ruchu, o czym na co dzień mogą się przekonać kierowcy.
Prace prowadzone są teraz na Bulwarze Filadelfijskim, który na odcinku od skrzyżowania przy IV Liceum Ogólnokształcącym do Ślimaka Getyńskiego jest nieprzejezdny. To oznacza zdecydowanie większy ruch w godzinach porannego i popołudniowego szczytu m.in. na ul. Warszawskiej i Wałach gen. Sikorskiego.
Duże drogowe komplikacje powodują też inwestycje realizowane w ramach budowy linii tramwajowej na tzw. os. Jar. Na ekipy w odblaskowych kamizelkach natniemy się teraz na skrzyżowaniu przy Cinema City, a także na ul. Długiej.
Od soboty (5 listopada) lista miejsc z utrudnieniami będzie jeszcze dłuższa. Drogowcy zafundują nam kolejne zmiany. Czasowo zmieni się organizacja ruchu w rejonie skrzyżowania Szosy Chełmińskiej, ul. Bema i Podgórnej. To ważny punkt na drogowej mapie Torunia.
- Od godzin porannych zostanie wyłączony z użytkowania skrajny lewy pas ruchu na ul. Bema w kierunku Szosy Chełmińskiej. Na początkowym odcinku za skrzyżowaniem w stronę Wrzosów ruch będzie zawężony do jednego pasa - zapowiada Sylwia Derengowska, rzecznik prasowy Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu, która jednocześnie dodaje, że służby miejskie będą monitorować sytuację i w razie potrzeby wprowadzać ewentualne korekty.
Budowa linii tramwajowej w Toruniu to gigantyczna miejska inwestycja, która pochłonie 190 mln złotych. Jak wynika z planów, tory zostaną ułożone na Szosie Chełmińskiej, a także na ulicach Długiej, Legionów, Polnej, Ugory i Watzenrodego. Inwestycja zakończy się 31 maja przyszłego roku.
Autor: AM
Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku
Przeczytałeś właśnie artykuł na stronie www.ototorun.pl. To portal internetowy, który codziennie odwiedza kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców Torunia i regionu. To doskonała witryna do wypromowania swojej marki czy firmy. Zaufało nam już wiele prestiżowych firm z naszego miasta. Jesteś zainteresowany reklamą? Napisz na e-mail: t.kaczynski@ototorun.pl lub zadzwoń - tel. 531 515 707.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Urzędnicy w Toruniu to chyba zapomnieli do czego służą drogi w mieście. Im to się wydaje, że drogi są po to aby je rozkopywać i żeby ludzie mieli pracę przy tych wykopach.
Najgorzej jak patałachy i bezmózgi rządzą w naszym mieście. Od prezydenta i jego zastępców po dyrektorów wydziałów i całą śmieszną radę miasta. Trzeba tą toksyczną bandę rozgonić w najbliższych wyborach. Dość niszczenia Torunia.
Najgorzej jak patałachy i bezmózgi rządzą w naszym mieście. Od prezydenta i jego zastępców po dyrektorów wydziałów i całą śmieszną radę miasta. Trzeba tą toksyczną bandę rozgonić w najbliższych wyborach. Dość niszczenia Torunia.
Tramwaj na JAR to przyszłość naszych dzieci i wnuków, czy wy ślepi?
Nie nie ślepi tylko z większym rozumem niż władze po c..j wszystko rozkopać jak można etapami i nie utrudniać życia mieszkańcom, kończymy jeden etap zaczynamy drugi a nie w 109 miejscach po trzech robotników i ciągnie się miesiącami tak planuje tylko d..il
Szkoda, że redakcja zapomniała podać bardzo ważną informację, że część tej inwestycji jest finansowana z unii europejskiej. A jak się bierze kasę to są terminy inaczej kasa jest do zwrotu. Więc do osoby co napisała tam DEBIL to sam on jest DEBIL. Poza tym MZD to patałachy, tutaj nihil novi. Zero strategii, beton PRL.