
Osiek nad Wisłą, Toruń, Gostkowo - to niektóre nowe lokalizacje, w których w tym roku otwarte zostały markety sieci Dino. W najbliższych miesiącach do tego grona powinny dołączyć jeszcze Dobrzejewice.
W błyskawicznym tempie przebiegają prace przy budowie nowego marketu Dino w podtoruńskich Dobrzejewicach. Niewiele ponad dwa miesiące temu odwiedziliśmy to miejsce - wówczas nie było nawet fundamentów.
Na początku listopada obiekt z zewnątrz jest już praktycznie gotowy i rozpoczęły się prace wewnątrz powstającego marketu. W galerii pod tytułem tekstu umieszczamy fotografie, pokazują aktualny stan zaawansowania budowy.
Biorąc pod uwagę ten fakt, jest bardzo możliwe, że nowy market rozpocznie swoje działanie jeszcze w tym roku. Chociaż oficjalny termin otwarcia nie jest jeszcze znany. Tymczasem Dino rekrutuje. W Internecie pojawiły się ogłoszenia o pracę, w tym również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Według oficjalnych informacji „DINO POLSKA” S.A. otworzyła od stycznia do końca września 2022 r. 256 nowych sklepów wobec 234 rok wcześniej. Na koniec września 2022 r. sieć liczyła 2069 sklepów, wobec 1706 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 812,6 tys. mkw. wobec 666,8 tys. mkw. rok temu.
Autor: Arkadiusz Kobyliński
Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku
Przeczytałeś właśnie artykuł na stronie www.ototorun.pl. To portal internetowy, który codziennie odwiedza kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców Torunia i regionu. To doskonała witryna do wypromowania swojej marki czy firmy. Zaufało nam już wiele prestiżowych firm z naszego miasta. Jesteś zainteresowany reklamą? Napisz na e-mail: t.kaczynski@ototorun.pl lub zadzwoń - tel. 531 515 707.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
gadzinowa gazeta oto Toruń dalej swoje: zamiast wartościowych artykułów: reklamy developerów, budowlańców i buir mieszkaniowo-businessowych . Upadek dziennikarstwa