
14 kwietnia startuje kolejna edycja akcji "Toruń za pół ceny". Mieszkańcy Torunia i turyści ponownie będą mogli skorzystać z rabatów.
Trwają przygotowania do tegorocznej edycji akcji "Toruń za pół ceny", która za każdym razem gromadzi tłumy zarówno mieszkańców, jak i przyjezdnych. Także i tym razem organizatorzy spodziewają się dużego zainteresowania.
Na razie miasto zachęca lokalnych przedsiębiorców do przystąpienia do tego wydarzenia, które już wiadomo, że odbędzie się przez trzy dni od 14 do 16 kwietnia.
W każdej edycji bierze udział ponad 100 różnego rodzaju firm, które obniżają ceny wybranych produktów lub usług o 50 proc. Jak zwykle należy się spodziewać promocji między innymi w restauracjach, kawiarniach, hotelach, sklepach czy punktach usługowych.
Jak informuje Urząd Miasta, przystąpienie do akcji jest bezpłatne. Uczestnicy mogą liczyć na wsparcie promocyjne w postaci informacji na stronie internetowej, kanałach social media i na plakatach.
Słowa "za pół ceny" w tym roku, czyli w dobie rekordowej inflacji, nabierają nowego znaczenia. Ostatnia akcja "Toruń za pół ceny" odbyła się w październiku ubiegłego roku. Zniżki można było wówczas uzyskać w ponad 150 punktach.
Autor: AM
Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku
Przeczytałeś właśnie artykuł na stronie www.ototorun.pl. To portal internetowy, który codziennie odwiedza kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców Torunia i regionu. To doskonała witryna do wypromowania swojej marki czy firmy. Zaufało nam już wiele prestiżowych firm z naszego miasta. Jesteś zainteresowany reklamą? Napisz na e-mail: t.kaczynski@ototorun.pl.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
ludzie na chleb nie mają, na rachunki...
Znowu duże firemki zbłaźnią się ze swoimi ofertami, typu herbatka za 3,50 zł lub Auchan podczepi się pod akcje oferując WYBRANE produkty do 50%. Jakie wybrane, jakie produkty? Kto w ogóle akceptuje takie zgłoszenia? Reklama za błaznowanie to żadna reklama. TZPC to już też historia. Sama akcja, gdzie inflacja sięga przedsiębiorców 40%, to też śmiech na sali.