
Prezes KH Energa Toruń Bogdan Rozwadowski był Gościem Radia Toruń. W rozmowie z Tomaszem Kaczyńskim opowiedział o nagrodzie Brand Roku dla klubu, swojej - już 14-letniej - pracy na tym stanowisku, prowadzeniu klubu, wadze wsparcia od sponsora strategicznego i innych głównych partnerów, sprowadzaniu nowych zagranicznych zawodników, którzy po sezonie dobrych występów w Toruniu, zmieniają klubowe barwy, akcjach marketingowych podejmowanych przez dział promocji Stalowych Pierników. Nasz gość przypomina, że w tym roku toruński hokej świętuje swoje stulecie - to całe sportowe pokolenia, historie tysięcy zawodników, działaczy i osób, które ten sport mają w sercu. Jak to jest być prezesem przez tyle lat? - Niektórzy twierdzą, że jestem przyspawany do tego stołka. To trochę pejoratywne, natomiast jak powiem tak: jest wiele takich chwil, które powodują, że chciałoby się zakończyć tę przygodę z hokejem. Z drugiej strony bywają takie momenty, kiedy serce rośnie, kiedy człowieka to mobilizuje, kiedy naprawdę chce się dalej pracować, kiedy dalej chce się walczyć o ten toruński hokej - mówi Bogdan Rozwadowski. Na koniec mówi o swoim marzeniu.
Tomasz Kaczyński: Chciałbym przede wszystkim pogratulować, bo ostatnio brand roku to KH Energa Toruń. To na pewno jest wyróżnienie dla hokeistów, podczas Balu Sportowca, bardzo ważnego balu, nie ukrywajmy, dla naszego środowiska sportowego w Toruniu. To też jest docenienie tego, co się działo w klubie w ostatnim czasie, w ostatnim roku w szczególności i nie chodzi tutaj stricte o sport, tylko o te wszystkie działania okołosportowe. Też jesteś zadowolony?
Bogdan Rozwadowski: Tak, jestem bardzo zadowolony, chociaż prawdę powiedziawszy, zawsze jest jakiś niedosyt. Chcielibyśmy, żeby pod kątem sportowym te wyniki goniły te osiągnięcia marketingowe. Chcielibyśmy, żeby było lepiej. A poza tym wszelkie nasze działania marketingowe często są - zdarza się niestety - niweczone przez słabszy wynik w danym meczu i wtedy ciężko jest zasypać tę dziurę, która powstaje w sercach - bo to przede wszystkim o emocje chodzi - w sercach naszych kibiców. Chcielibyśmy zapewnić im także te emocje stricte sportowe, ale wiemy, że w tej chwili imprezy sportowe, wydarzenia, mecze przestają być tylko i wyłącznie rywalizacją sportową. To także jest marketing, to także jest event i rozrywka. Wkraczamy w szeroko pojętą branżę entertainment i tutaj po prostu musimy się w to wpisywać. Cieszę się, że mam taki zespół ludzi, którzy potrafią to robić, którzy się w tym świetnie odnajdują i dzięki temu jesteśmy zauważani.
To tylko część wywiadu. Całość możesz wysłuchać powyżej.
***
Radio Toruń to nowe medium w naszym mieście. Tworzą go dziennikarze, którzy pracują dla portalu internetowego ototorun.pl. Redaktorem naczelnym stacji został Tomasz Kaczyński. Radia Toruń można słuchać za pośrednictwem cyfrowych odbiorników DAB + oraz przez ototorun.pl - w wersji desktopowej oraz mobilnej lub przez Radio HOST - TUTAJ.
Redakcja Radia Toruń znajduje się w tym samym lokalu, co redakcja ototorun.pl, czyli w wieżowcu przy Szosie Chełmińskiej 26, a konkretnie na dziewiątym piętrze.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!