
Lojalnościowe akcje marketingowe, pełna ochrona pacjentów, brak opłat za dodatkowe zabezpieczenia przed koronawirusem, utrzymanie zespołu lekarzy i personelu. Paula Rabel, właścicielka gabinetów stomatologicznych Dental Republic, w rozmowie z Centrum Wsparcia Biznesu, opowiada o tym jak funkcjonowała firma po ogłoszeniu epidemii, jak aktualnie wygląda wizyta u stomatologa i o tym jak działania marketingowe mogą pomóc w utrzymaniu grupy lojalnych klientów.
Rynkowe rozwiązania na czas kryzysu, społeczna odpowiedzialność biznesu, komunikacja z klientem podczas pandemii, marketing w sieci w czasie zarazy. Centrum Wsparcia Biznesu prezentuje specjalny cykl wideo-rozmów z toruńskimi przedsiębiorcami, którzy opowiadają o tym jak ich firmy wracają do normalności. Skutki finansowe spowodowane pandemią odczują zarówno wielkie korporacje, jak i mali przedsiębiorcy.
Nic więc dziwnego, że większość z nich próbuje ratować sytuację począwszy od wprowadzania nowych, dostosowanych do aktualnej sytuacji produktów, aż po przeniesienie biznesu do internetu i ruchy wizerunkowe. W aktualnej rzeczywistości grożącego firmom kryzysu cykl #wracamydonormalnosci ma być wsparciem marketingowym dla toruńskich przedsiębiorców.
Dental Republic® to zespół doskonale wykształconych dentystów, którzy każdego dnia z pasją i zaangażowaniem przywracają pacjentom zdrowe uśmiechy. Pracują tam specjaliści zarówno od stomatologii zachowawczej, leczenia kanałowego, chirurgii, stomatologii estetycznej, protetyki i implantologii, a także higieniści – mistrzowie w przeprowadzaniu higienizacji i wybielaniu zębów. Firma prowadzi w Toruniu dwa gabinety przy Kwiatowej i Koszalińskiej. Przetrwajmy to razem, pamiętajcie #wracamydonormalnosci.
(Redakcja)
fot. Screen z Youtube
Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
W tym artykule nie ma żadnych konkretów tylko reklama prywatnej firmy dentystycznej. To jest żałosne! Prymitywni ludzie piszą prymitywne artykuły...
Z Funduszu pewnie nie działają! Jedynie kontakt telefoniczny lub koczowanie przed przychodnią... Jak długo??