Reklama

Grzegorz Flanz: Stawiamy na nowoczesność

12/09/2019 09:48

Unikalny system cyfrowej obsługi klientów w oparciu o technologię blockchain, społeczna odpowiedzialność biznesu, biometria, czyli nowoczesność w bankowości. O tym rozmawialiśmy z wiceprezesem Banku Spółdzielczego w Toruniu Grzegorzem Flanzem. To kolejny bohater cyklu filmowego „Tak się robi biznes w Toruniu”.

Bank Spółdzielczy w Toruniu wraz z grupą ponad 200 banków tworzy Spółdzielczą Grupę Bankową. Jest też bankiem o polskich korzeniach i z wyłącznie polskim kapitałem. Misją Banku Spółdzielczego w Toruniu jest pomaganie lokalnym firmom, rolnikom i mieszkańcom w realizacji ich planów. Najważniejszymi wartościami dla Banku są: partnerstwo, solidność, tradycja i stabilność.

Cykl Tak się robi biznes w Toruniu!  to projekt, w którym Centrum Wsparcia Biznesu prezentuje sylwetki przedsiębiorców z Torunia i ich drogę do sukcesu w biznesie. Właściciele firm opowiadają w jaki sposób budowali swoje przedsiębiorstwa, na jakie problemy napotykali na początku swojej biznesowej drogi, skąd czerpali inspiracje. Biznesmeni wyjaśniają jak zacząć, skąd pozyskiwać kapitał i partnerów w swojej branży, jak prowadzić skuteczny marketing i zdobywać klientów. 

Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku

Aplikacja ototorun.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość1 - niezalogowany 2019-09-13 14:44:58

    Skuteczny marketing bierze się z mierzenia prowadzonych działań i poprawiania ich na podstawie zebranych danych. Obecnie mierzalne są nie tylko kliknięcia, ale również telefony wykonane z kampanii marketingowych i reklamowych. Za pośrednictwem narzędzi typu calltracker firmy, które reklamują się w internecie, ale nie prowadzą sklepu online, mogą zmierzyć skuteczność reklam w pozyskiwaniu połączeń telefonicznych od potencjalnych klientów. Na tej podstawie wydawać pieniądze na reklamy skutecznie pozyskujące dzwoniących klientów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do