
Czołowi eksperci, najnowsze trendy w komunikacji i marketingu oraz inspirujące case studies – to tylko część programu XIX edycji konferencji PR w Samorządzie i Administracji. W dniach 11–13 marca Toruń na Kujawach i Pomorzu stanie się centrum wymiany wiedzy i doświadczeń w obszarze budowania wizerunku instytucji publicznych i samorządowych. Na wydarzeniu wystąpią m.in. Beata Tadla, Marek Czyż oraz Mariusz Sokołowski, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami z całej Polski.
Konferencję od niemal 20 lat organizuje agencja public relations Grupa PRC Holding. W ostatnich latach kolejne edycje wydarzenia odbywały się w różnych miastach Polski, m.in. w Kraśniku, Krakowie, Sosnowcu, Katowicach i Wałbrzychu. Tym razem przyszła kolej na Toruń, a współgospodarzem XIX edycji wydarzenia jest Województwo Kujawsko-Pomorskie.
– Jako współgospodarz wydarzenia serdecznie zapraszam Państwa do udziału w tym interesującym, ale także potrzebnym spotkaniu – mówi Piotr Całbecki, Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego. – Jestem przekonany, że udział w konferencji pozwoli poznać najnowsze techniki budowania wizerunku w samorządzie, umożliwi wymianę doświadczeń, a także nawiązanie cennych kontaktów z praktykami i ekspertami w zakresie komunikacji i PR-u.
Konferencja jest dedykowana przedstawicielom samorządów wszystkich szczebli, instytucji publicznych, przedsiębiorstw oraz organizacji należących do sektora publicznego. Przez trzy dni uczestnicy będą mieli okazję poznać innowacyjne rozwiązania w komunikacji, zgłębić najnowsze strategie promocji w sektorze publicznym oraz odkryć skuteczne sposoby kreowania pozytywnego wizerunku instytucji.
Pierwszy dzień rozpocznie się w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu od wystąpień ekspertów, takich Marek Skała, a zakończy się uroczystą Galą Kryształów PR w Hotelu Copernicus. Drugi dzień to warsztaty prowadzone przez uznanych specjalistów, m.in. Mariusza Sokołowskiego, Beatę Tadlę oraz Sebastiana Bykowskiego. Atrakcją wieczoru będzie spektakl „Śluby panieńskie” Aleksandra Fredry, wystawiony specjalnie dla uczestników konferencji w Kujawsko-Pomorskim Teatrze Muzycznym. W finałowym, trzecim dniu uczestnicy zgłębią zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją, mediami społecznościowymi oraz angażowaniem społeczności lokalnej.
Całość dopełnią spotkania networkingowe oraz niezapomniane atrakcje, takie jak wycieczka po Toruniu z przewodnikiem oraz wizyta w Browarze Staromiejskim Jan Olbracht.
Tradycyjnie, oprócz wykładów i warsztatów, podczas konferencji zostaną przyznane Kryształy PR-u – nagrody dla Jednostek Samorządu Terytorialnego i Administracji. Celem konkursu jest wyróżnienie najciekawszych i najbardziej innowacyjnych projektów, działań i inicjatyw w zakresie promocji.
Poprzednie edycje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem – co roku do biura organizatora wpływa około 200 zgłoszeń, prezentujących najbardziej kreatywne rozwiązania i realizacje projektów z obszaru szeroko pojętego PR-u. Laureaci konkursu wybierani są w sześciu kategoriach:
Warto podkreślić, że zgłoszenie do konkursu jest całkowicie darmowe.
Rejestracja na konferencję oraz zgłoszenia do Kryształów PR-u już wystartowały! Szczegóły programu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.prwsamorzadzie.pl .
Organizatorem wydarzenia jest Grupa PRC Holding, a współgospodarzem Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Patronat merytoryczny nad wydarzeniem objęli: Instytut Monitorowania Mediów, Kompas Go oraz Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju.
Partnerem modułu jest Województwo Kujawsko-Pomorskie.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.