W tym tygodniu toruńską firmę Onsen Sp. z o.o., czołowego polskiego producenta materaców, poduszek, pościeli i mebli ergonomicznych, odwiedziła ekipa popularnego programu telewizyjnego Remont na 5+. Wśród gości pojawiły się znane twarze polskiego ekranu - Zygmunt Hajzer, Daniel Wieleba i inni.
Wizyta w siedzibie Onsen przy ul. Skłodowskiej-Curie była częścią zdjęć do nowego sezonu programu, który skupia się na aranżacji i metamorfozach wnętrz z wykorzystaniem nowoczesnych, zdrowych i funkcjonalnych rozwiązań.
- Ekipa telewizyjna miała okazję poznać proces powstawania produktów marki ONSEN®, a także porozmawiać z zespołem o znaczeniu ergonomii i jakości snu w codziennym życiu - mówi Mateusz Nesterok z ONSEN®.
Pierwsza emisja odcinka z udziałem produktów marki ONSEN® zaplanowana jest na początek 2026 roku. - To wyjątkowa okazja, by zajrzeć za kulisy pracy jednej z najbardziej innowacyjnych firm branży snu w Polsce i zobaczyć, jak powstają produkty, które pomagają spać zdrowiej i lepiej - dodaje Nesterok.

ONSEN® to oparta na rodzinnym kapitale polska marka produktów zaprojektowanych dla zapewnienia zdrowego i komfortowego snu, a także pełnej ergonomii codziennego życia. Produkowane przez ONSEN® materace i poduszki ortopedyczne stanowią odpowiedź na potrzeby i dolegliwości. Stworzone zostały zgodnie z jobs to be done, a także z pomocą metodologii design thinking, co stanowi całkowicie unikalne podejście.
- Naszym marzeniem jest dać rozsądnym ludziom rzetelną wiedzę po to, aby obalili panujące status quo. Myśląc inaczej, wspólnie z nimi tworzymy nową rzeczywistość opartą na funkcjonalnych i bezkonkurencyjnych produktach - mówi właściciel Jacek Ciesielski.
Jak podkreśla właściciel Onsen Jacek Ciesielski, filozofię firmy zaczął wprowadzać w 2015 roku, kiedy usłyszał inspirujący wykład Simona Sineka na konferencji TEDx pod tytułem "Zaczynaj od DLACZEGO?". Od tego momentu Ciesielski, zaczął przeprowadzać rewolucję w branży materacowej, a także w polskim biznesie.
- Każdy produkt, jaki tworzył i wprowadzał na rynek, zaczął przybierać zupełnie nowy wymiar. Od tego momentu zaczęliśmy skupiać się bardziej wokół myślenia o klientach, opierając się na ich potrzebach. To sprawiło, że nasze produkty stały się najbardziej funkcjonalne na rynku - mówi Mateusz Nesterok z firmy Onsen.
W procesie projektowania nowych produktów firma korzystała z metody jobs to be done stworzonej przez profesora Claytona Christensena z Harvard Business School. Główną ideą tej metody jest projektowanie tak, aby finalny produkt spełniał zadania, do których został stworzony.
- Przeglądając dotychczas dostępne na rynku poduszki i materace, dostrzegliśmy, że często nie spełniały one podstawowych funkcji. Kształty poduszek profilowanych nie wspierały w odpowiedni sposób kręgosłupa szyjnego, a konstrukcja większości materaców generowała liczne niedogodności dla użytkowników - mówi Ciesielski.
Dlatego firma stworzyła serię "doskonałych i funkcjonalnych produktów, które zmienią świat na lepsze". Onsen stanowi grupę pasjonatów, którzy, zaczynając od DLACZEGO?, tworzą najbardziej komfortowe produkty do sypialni. - Jesteśmy dumni, że nasza firma ukształtowała nowe trendy, a materac piankowy Osaka Air stał się już kultowym wyborem każdego świadomego człowieka. Konsekwentnie dostarczamy produkty, które nie tylko spełniają oczekiwania, ale znacznie je przewyższają - podkreśla właściciel firmy.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
ktoś jeszcze chce tego gościa od proszku do prania? jego syn nawet kebaba nie potrafi zrobić
proponuje tytuł, byli pracownicy nie muszom sie menczyc