
Torunianki prowadzące biznesy w wielu branżach postanowiły połączyć swoje siły w ramach projektu „Kobiety dla kobiet”. Finał akcji odbył się 19 maja w Pałacu Romantycznym w Turznie i sprawił sporo radości głównej bohaterce.
Idea całego przedsięwzięcia była bardzo prosta - organizatorki wytypowały na ulicach toruńskiej Starówki jedną kobietę, która przeszła metamorfozę korzystając z usług świadczonych przez uczestniczki akcji. Wybór padł na panią Jolę.
Udział w projekcie wzięły przedstawicielki przeróżnych branż. A były to: Ewelina Jędrzejewska i Natalia Jakubowska (I Love Hair), Katarzyna Kęder (Kęder Events), Monika Kuś (Bar Profesional), Magdalena Kędzia (Estetic Med Kędzia), Marta Tobolska (Beauty Essence), Sklep Balon, Jubiler Eliza, Iwona Grankowska (Eidos), Katarzyna Kowalczyk (Kowalczyk_Lashes), Małgorzata Mitręga (Cukiernie Pie Town), Izabela Marszałek z Marshal of Beauty, Dominka Stolarska (Make Up Dominika Stolarska), Katarzyna Wiśniewska (Kwiaciarnia Flower Shop), Magdalena Miziołek-Budrowska (Old Town Pilates Studio), Magdalena Kilanowska (Salon Kosmetyczny Butterfly) oraz fotograf Beata Balcerzak.
- Początkowo nie byłam do końca przekonana, ale wszystkie panie były bardzo pozytywnie nastawione i przyjazne. Wiedziałam, że oddaję się w ręce profesjonalistek. Czułam się bardzo zaopiekowana. Projekt, który zrealizowały przekroczył wszystkie moje oczekiwania. Jestem bardzo szczęśliwa. Było to dla mnie coś nowego, musiałam wyjść ze swojej strefy komfortu. To zupełnie inna bajka dla mnie. Nie żałuję i będę miała pamiątkę do końca życia - powiedziała nam po finale pani Jola.
Dlaczego uczestniczki postanowiły zaangażować się w projekt? - Generalnie ja bardzo lubię pomagać ludziom i bardzo lubię pomagać kobietom. Uważam, że powinnyśmy się wspierać, a nie rywalizować. I w takim projekcie, w pokazaniu, że razem zrobimy coś pięknego dla jednej z nas, jest to naprawdę ogromna siła - powiedziała nam lekarz medycyny estetycznej Magdalena Kędzia z Estetic Med Kędzia.
Pani Jola mogła skorzystać z badania oraz zabiegów, które miały na celu poprawę jakości skóry. - Zbadałam kompleksowo skórę pani Joli i zaproponowałam jej różne zabiegi. Mam taki sposób pracy, że nie lubię pacjentów zmieniać. Pani Jola też jest kobietą naturalnie piękną i elegancką, więc nie wymagało to ode mnie jakiegoś ogromnego nakładu sił i środków. Była też mocno nastawiona zachowawczo, w związku z tym zrobiłyśmy jej takie zabiegi, żeby poprawić głównie jakość skóry, żeby uzyskać większą harmonię jej rysów twarzy, ale żeby została tą samą piękną, delikatną, naturalną kobietą - opowiada Magdalena Kędzia.
A jaką pacjentką była pani Jola? - Bardzo dzielną. To, co ja cenię w pani Joli, to to, że ona do mnie przyszła nastawiona bardzo zachowawczo, praktycznie nie chcąc żadnego zabiegu. Natomiast udało mi się ją namówić do bardzo fajnego zabiegu, który myślę będzie procentował przez najbliższy rok - mówi nam Magdalena Kędzia.
Wśród biorących udział w projekcie marek był także Bar Professional. Firma z uwagi na profil swojej działalności nie mogła bezpośrednio zaangażować się w metamorfozę, jednak wsparła finał akcji.
- Zaangażowałam się w projekt, ponieważ byłam zainspirowana tym, co robią dziewczyny. Nie mogłam pomóc w tej metamorfozie, ale stwierdziłam, że bardzo fajnym pomysłem będzie po prostu wstawienie baru i przywitanie gości finału - opowiedziała Monika Kuś.
Co ważne, w Dzień Matki w mediach społecznościowych ma się ukazać materiał prezentujący całość projektu od A do Z.
Autor: Bartosz Fryckowski
Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Obserwuj nas na Facebooku oraz Instagramie.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!