
Toruńskie Wodociągi uruchomiły e-BOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. System ten wiąże się dla mieszkańców Torunia z samymi korzyściami.
Toruńskie Wodociągi uruchomiły e-BOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to bezpłatna platforma internetowa, dzięki której zaoszczędzimy sporo cennego czasu.
Lista korzyści z nowego systemu jest długa. Teraz bez wychodzenia z domu na bieżąco możecie monitorować saldo osobistego rachunku. E-BOK to także wygodne i bezpieczne wykonywanie płatności internetowych. Po zarejestrowaniu się do systemu można też w każdym momencie sprawdzać zużycie wody. To także dostęp do wszystkich wystawionych przez Toruńskie Wodociągi e-faktur.
- Rejestracja do systemu jest szybka i prosta - zapewniają toruńscy wodociągowcy. Na stronie ebok.wodociagi.torun.com.pl znajduje się nawet filmik, dzięki któremu dowiemy się jak krok po kroku można to zrobić.
Jeśli mimo wszystko będziecie mieć z tym problem, to można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Pracownicy biura są dostępni codziennie od poniedziałku do piątku (7:00-15:00) oraz we wtorki (7:00-17:00) pod numerem telefonu 56 658 64 27, można też napisać do nich maila na adres bok@wodociagi.torun.com.pl.
Toruńskie Wodociągi informują, że wraz z uruchomieniem Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta poprzedni system e-faktur przestanie działać.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Ale gdzie te korzyści? !!!