Reklama

Tak zmienia się teren po dawnym Tormięsie w Toruniu [WIDEO]

12/05/2020 11:06

- Na gruncie, który ma prawie blisko 5 ha wybudujemy i zagospodarujemy blisko 1000 mieszkań. W ostatnich etapach mamy pasaże i lokale usługowe, także myślę, że to bardzo interesująca oferta dla klienta - mówi w odcinku cyklu "Invest in Toruń" zrealizowanym przez Centrum Wsparcia Biznesu przed wybuchem epidemii koronawirusa Artur Frączak z firmy Willa Developer, realizującej inwestycję "Apartamenty Lubicka" na terenie po byłym Tormięsie.

Na terenie znajdującym się u zbiegu ul. Targowej i Lubickiej w Toruniu działała od 1884 roku Rzeźnia Miejska. W 1949 roku została "przejęta" przez państwo i funkcjonowała pod nazwą " Zakłady Mięsne w Toruniu". Pod koniec XX wieku zakład został zlikwidowany. Część budynków spłonęła w pożarze w 2000 roku. Od tego czasu ruiny po Tormięsie straszyły przejeżdżających ul. Lubicką lub Targową. Ostatecznie w 2015 roku właścicielem terenu została firma Willa Developer i dwa lata temu rozpoczęła w tym miejscu budowę osiedla.

- Nie była to łatwa droga, ale nie była też trudna. Myślę, że to dlatego, iż to był najwyższy czas żeby coś z tym gruntem zrobić. Pomogła przychylność władz miasta i inwestorów, którzy zdecydowali się zainwestować w ten teren - mówi o kupnie terenu przy zbiegu ul. Lubickiej i Targowej Artur Frączak.

Obecnie w tym miejscu trwa realizacji inwestycji Apartamenty Lubicka. To kompleks budynków położony w samym sercu Jakubskiego Przedmieścia. Docelowo powstanie tam 1000 mieszkań, które będą oddawane do użytku w etapach. Realizacja pierwszego planowana jest w 2020 roku. Osiedle zaprojektowano z myślą o bezpieczeństwie i komforcie przyszłych mieszkańców. Osiedle z infrastrukturą i układem drogowym, częściowo zamknięte – do wyłącznej dyspozycji mieszkańców.

Cykl filmowy "Invest in Toruń" realizowany przed epidemią Covid-19 ma charakter wizerunkowy, pozycjonujący markę Miasta Toruń w świadomości partnerów biznesowych, inwestorów oraz firm doradczych. W aktualnej rzeczywistości grożącego firmom kryzysu ma być wsparciem marketingowym dla toruńskich przedsiębiorców z różnych branż i sektorów.

Komunikacja marki nawet w tak nieprzewidywalnej sytuacji powinna zostać wzmocniona. Według specjalistów od marketingu epidemia to szansa na nawiązanie długofalowej więzi z konsumentem. Jest szansa, że stworzy się trwała relacja z marką, która będzie skutkowała lojalnością klientów.

(Redakcja)

fot. screen z YouTube

Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku

Aplikacja ototorun.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do