
Sztandarowe Remontowe Rewolucje za darmo, kursy, materiały edukacyjne i szkolenia oraz teksty na blogu. Firma Inside Park dzieli się wiedzą nt. rynku nieruchomości na różne sposoby. Dlaczego? - Chcemy, aby ludzie byli coraz bardziej świadomi, jak inwestować w tej branży - zdradza prezes Tomasz Laskowski.
Darmowe e-booki z poradami, przedruki udostępnione na wolnych licencjach, szkolenia na YouTube i wykłady transmitowane w mediach społecznościowych. To wszystko jest kopalnią wiedzy dla osób niemających czasu bądź możliwości uczestniczenia we wszystkich wydarzeniach, na których chcieliby się pojawić. Doskonałym źródłem wiedzy są również kursy i szkolenia tematyczne pozwalające zdobyć i pogłębić informacje w danym temacie.
Rozbudowane działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu prowadzi firma Inside Park - deweloper działający na rynku wtórnym z Torunia. Jak wyjaśnia nam jej prezes Tomasz Laskowski, wszystkie formaty, które powstały do tej pory mają upowszechniać wiedzę o nieruchomościach.
- Naszym celem jest dzielić się wiedzą, tak aby ludzie byli coraz bardziej świadomi inwestowania w branżę nieruchomości, a dzięki temu, możliwe, że będą chcieli także chcieli zainwestować w Inside Parku w przyszłości - przekonuje Tomasz Laskowski.
Taka strategia jest bezpośrednio związana z profilem klienta, do którego deweloper kieruje swoją ofertę oraz modelem biznesowym firmy. Inside Park bowiem kupuje kamienice, remontuje, dzieli nieruchomość na mniejsze i sprzedaje (całe budynki lub wyodrębnione lokale). Osoby inwestujące w rozwiązania proponowane przez toruńskiego dewelopera mogą osiągnąć zysk na trzy sposoby: dzięki wzrostowi wartości nieruchomości, dochodu z wynajmu obiektu w zrewitalizowanej wiekowej kamienicy oraz marży w przypadku sprzedaży.
Fakt, że firma dostarcza gotowe rozwiązania inwestycyjne, daje potencjalnym klientom możliwość wyboru najlepszej oferty. Chodzi jednak o to, żeby wiedzieć jakie możliwości się z nimi wiążą oraz mieć świadomość ryzyka inwestycyjnego. Dlatego Inside Park opracował i wciąż rozwija serię filmów wideo, szkoleń i kursów.
Sztandarowy projekt to Remontowe Rewolucje, czyli serial budowlany pokazujący metamorfozy kamienic krok po kroku. Tematyka - najogólniej mowiąc - jest związana z branżą nieruchomości, ale nie brakuje wątków podatkowych, budowlanych czy związanych z opłacalnością inwestycji. Materiały filmowe, w których Tomasz Laskowski wprowadza widzów w świat remontów kamienic, finansowania zakupu, kontaktów z urzędnikami, kosztów związanych z inwestycją, czy optymalnych rozwiązań podatkowych ukazują w skondensowanej formie spektrum działań, które trzeba podjąć, aby dany projekt zakończył się sukcesem.
Remontowe Rewolucje mają jeszcze tę zaletę, że odcinki publikowane są regularnie, a więc mogą poruszać bieżące kwestie. Tak jak było w przypadku nowoładowej ulgi Pałacyk Plus czy wakacji kredytowych. Nagrania można znaleźć zarówno w serwisie YouTube, jak i na stronie insidepark.pl w zakładce WIEDZA. Aktualne tematy związane pośrednio i bezpośrednio z sytuacją na rynku nieruchomości są poruszane także na blogu Inside Park.
Inną kategorią dzielenia się wiedzą i udostępnianiem know-how firmy są płatne szkolenia prowadzone przez Tomasza Laskowskiego. To już propozycje dla osób szukających szczegółowej wiedzy o rynku nieruchomości. Dla przykładu w kursie „Remont kamienicy krok po kroku. Poziom zaawansowany” mamy ponad 150 lekcji, które kompleksowo pokazują proces inwestycyjny od wyboru samego obiektu, przez informacje dotyczące uzyskania niezbędnych pozwoleń, budowanie strategii finansowania, marketing, aż po podpisanie umowy z klientem i obsługę posprzedażową.
Dużą wiedzę na temat rynku nieruchomości daje też kurs „Akademia Inwestorów”, skupiony już typowo na metodach przygotowania najbardziej opłacalnych form ulokowania posiadanego kapitału w nieruchomościach. Trzecie ze szkoleń to w zasadzie szansa na czerpanie z doświadczeń prezesa Inside Park. Trzymiesięczny „Mastermind” to warsztaty i mentoring z Tomaszem Laskowskim.
- Podejmujemy tego typu działalność, ponieważ chcemy, żeby Inside Park wyznaczał zasady etyki prowadzenia biznesu w nieruchomościach. Dlatego rozpoczęliśmy kampanię świadomościową pokazującą, co w ramach dobrych praktyk w branży nieruchomości warto robić, a czego robić nie warto. Wiemy, że są firmy, które zaczęły robić podobne rzeczy i jesteśmy z tego powodu dumni. Ale my dziś już planujemy, co będziemy robić za trzy lata, za pięć lat i za dziesięć lat. To w pewnym sensie również są nasze plany inwestycyjne - dodaje Tomasz Laskowski.
Autor: Arkadiusz Kobyliński
Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku
Przeczytałeś właśnie artykuł na stronie www.ototorun.pl. To portal internetowy, który codziennie odwiedza kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców Torunia i regionu. To doskonała witryna do wypromowania swojej marki czy firmy. Zaufało nam już wiele prestiżowych firm z naszego miasta. Jesteś zainteresowany reklamą? Napisz na e-mail: t.kaczynski@ototorun.pl lub zadzwoń - tel. 531 515 707.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!