
W kolejnym odcinku cyklu filmowego„Invest in Toruń” zrealizowanym przez Centrum Wsparcia Biznesu przed rozpoczęciem epidemii koronawirusa w naszym kraju o o specyfice branży wynajmu powierzchni biurowych i o tym dlaczego warto inwestować w Toruniu opowiada Paweł Szymanowicz, dyrektor ds. rozwoju z Kościuszko Business Point.
Nowoczesny kompleks usługowo-biurowy Kościuszko Business Point oferujący biura i powierzchnie biurowe powstał ponad pięć lat temu. Ze względu na swoją ponadczasową, elegancką architekturę wyznacza nowe trendy na rynku biurowym w zagospodarowaniu przestrzennym dzielnicy Mokre. Obecnie swoją działalność prowadzą w nim przedstawiciele instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, jest tam klinika medyczna oraz podmioty z branży beauty. Ponadto w tym miejscu można zrobić zakupy w aptece bądź drogerii oraz skorzystać z usług klubu fitness czy baru.
Obiekt posiada ponad 6000 m kw powierzchni biurowej o charakterze open space umożliwiającej swobodne kształtowanie wnętrz zarówno typu gabinetowego, jak i modułowego. Dopełnienie oferty stanowi ponad 170 miejsc parkingowych. To wszystko powoduje duże zainteresowanie najemców, dlatego niemal cała dostępna przestrzeń została już skomercjalizowana. Właściciele mogą więc myśleć o rozszerzeniu swojej oferty. - Jeśli kolejni najemcy będą się pojawiać, szczególnie więksi korporacyjni najemcy zgłoszą taką potrzebę to w ciągu roku jesteśmy w stanie takie przedsięwzięcie zrealizować - mówi Paweł Szymanowicz, dyrektor ds. rozwoju z Kościuszko Business Point.
Cykl filmowy Invest in Toruń realizowany przed epidemią Covid-19 ma charakter wizerunkowy, pozycjonujący markę Miasta Toruń w świadomości partnerów biznesowych, inwestorów oraz firm doradczych. W aktualnej rzeczywistości grożącego firmom kryzysu ma być wsparciem marketingowym dla toruńskich przedsiębiorców z różnych branż i sektorów.
Komunikacja marki nawet w tak nieprzewidywalnej sytuacji powinna zostać wzmocniona. Według specjalistów od marketingu epidemia to szansa na nawiązanie długofalowej więzi z konsumentem. Jest szansa, że stworzy się trwała relacja z marką, która będzie skutkowała lojalnością klientów.
(Redakcja)
fot. screen z YouTube
Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Zobacz, jak wzmocnić swoją odporność na walkę z koronawirusem ---> yourblogg.info/covid