Reklama

Paweł Szymanowicz: Kościuszko Business Point to „strzał w dziesiątkę" [WIDEO]

08/05/2020 00:20

W kolejnym odcinku cyklu filmowego„Invest in Toruń” zrealizowanym przez Centrum Wsparcia Biznesu przed rozpoczęciem epidemii koronawirusa w naszym kraju o o specyfice branży wynajmu powierzchni biurowych i o tym dlaczego warto inwestować w Toruniu opowiada Paweł Szymanowicz, dyrektor ds. rozwoju z Kościuszko Business Point.

Nowoczesny kompleks usługowo-biurowy Kościuszko Business Point oferujący biura i powierzchnie biurowe powstał ponad pięć lat temu. Ze względu na swoją ponadczasową, elegancką architekturę wyznacza nowe trendy na rynku biurowym w zagospodarowaniu przestrzennym dzielnicy Mokre. Obecnie swoją działalność prowadzą w nim przedstawiciele instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, jest tam klinika medyczna oraz podmioty z branży beauty. Ponadto w tym miejscu można zrobić zakupy w aptece bądź drogerii oraz skorzystać z usług klubu fitness czy baru. 

Obiekt posiada ponad 6000 m kw powierzchni biurowej o charakterze open space umożliwiającej swobodne kształtowanie wnętrz zarówno typu gabinetowego, jak i modułowego. Dopełnienie oferty stanowi ponad 170 miejsc parkingowych. To wszystko powoduje duże zainteresowanie najemców, dlatego niemal cała dostępna przestrzeń została już skomercjalizowana. Właściciele mogą więc myśleć o rozszerzeniu swojej oferty. - Jeśli kolejni najemcy będą się pojawiać, szczególnie więksi korporacyjni najemcy zgłoszą taką potrzebę to w ciągu roku jesteśmy w stanie takie przedsięwzięcie zrealizować - mówi Paweł Szymanowicz, dyrektor ds. rozwoju z Kościuszko Business Point.

Cykl filmowy Invest in Toruń realizowany przed epidemią Covid-19 ma charakter wizerunkowy, pozycjonujący markę Miasta Toruń w świadomości partnerów biznesowych, inwestorów oraz firm doradczych. W aktualnej rzeczywistości grożącego firmom kryzysu ma być wsparciem marketingowym dla toruńskich przedsiębiorców z różnych branż i sektorów.

Komunikacja marki nawet w tak nieprzewidywalnej sytuacji powinna zostać wzmocniona. Według specjalistów od marketingu epidemia to szansa na nawiązanie długofalowej więzi z konsumentem. Jest szansa, że stworzy się trwała relacja z marką, która będzie skutkowała lojalnością klientów.

(Redakcja)

fot. screen z YouTube

Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku

Aplikacja ototorun.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość 2020-05-13 13:06:21

    Zobacz, jak wzmocnić swoją odporność na walkę z koronawirusem ---> yourblogg.info/covid

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do