
Kolejny odcinek cyklu filmowego „Invest in Toruń” zrealizowanego przez Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu. Jeszcze przed wybuchem epidemii koronawirusa o planach rozwoju działalności i o tym, dlaczego warto inwestować w Toruniu opowiadał Michał Głowacki dyrektor sprzedaży ds. rynku krajowego firmy Crystal.
Crystal sp. z o. o. to toruński producent drzwi stalowych, okien PCV oraz stolarki aluminiowej. Przez ponad 15 lat swojej obecności na rynku firma zdążyła wypracować sobie silną pozycję w branży. Jej produkty w ofercie posiadają największe, europejskie sieci hipermarketów budowlanych i DIY m.in. OBI, Castorama, Bricomarché, Bauhaus oraz czołowi, polscy deweloperzy.
Przed wybuchem epidemii koronawirusa spółka Crystal postawiła przed sobą dwa wyzwania. - Jesteśmy przede wszystkim firmą eksportową. Teraz chcemy zwiększyć naszą obecność na rynku krajowym poprzez podniesienie świadomości marki oraz zdecydowaliśmy się na ostre działania, które umożliwią nam wejście na rynek francuski - mówił Michał Głowacki, dyrektor sprzedaży ds. rynku krajowego firmy Crystal.
Pomóc zrealizować te plany miały produkty wysokiej jakości, z których słynie firma. SplenDoor i InvesDoor - to nazwy, doskonale znane wszystkim, którzy kiedykolwiek szukali drzwi zewnętrznych do mieszkań, bądź okien dopasowanych do swoich potrzeb. A właśnie pod tymi markami kryje się wyroby firmy Crystal. Być może, kiedy już epidemia będzie opanowana, toruński producent wprowadzi w życie swoje pomysły. Warto dodać, że w ostatnich latach oferta toruńskiej firmy wzbogaciła się o kompleksową obsługę inwestycji budowlanych, czyli wykonanie fasad czy bramy garażowe oraz okna plastikowe.
Cykl filmowy Invest in Toruń realizowany przed epidemią Covid-19 ma charakter wizerunkowy, pozycjonujący markę Miasta Toruń w świadomości partnerów biznesowych, inwestorów oraz firm doradczych. W aktualnej rzeczywistości grożącego firmom kryzysu ma być wsparciem marketingowym dla toruńskich przedsiębiorców z różnych branż i sektorów. Komunikacja marki nawet w tak nieprzewidywalnej sytuacji powinna zostać wzmocniona. Według specjalistów od marketingu epidemia to szansa na nawiązanie długofalowej więzi z konsumentem. Jest szansa, że stworzy się trwała relacja z marką, która będzie skutkowała lojalnością klientów.
(Redakcja)
fot. screen z YouTube
Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Zobacz, jak wzmocnić swoją odporność na walkę z koronawirusem ---> yourblogg.info/covid