25 września Toruń stanie się centrum kreatywności. W Akademickim Centrum Kultury i Sztuki „Od Nowa” odbędzie się IN OUT™ Konferencja Marketingowa - pierwsze i jedyne takie wydarzenie w województwie kujawsko-pomorskim. Na scenie wystąpią przedstawiciele topowych marek, takich jak IKEA, Samsung, VML, Brand24, Kubota czy Bluerank.
Do „Od Nowy” przyjedzie 300 uczestników z całego regionu – przedsiębiorców, marketerów, specjalistów ds. sprzedaży i komunikacji, a także studentów, którzy chcą uczyć się od najlepszych. Będzie to okazja, by spotkać ludzi z Bydgoszczy, Włocławka, Grudziądza, Inowrocławia i oczywiście Torunia - wszystkich, którzy szukają wiedzy, inspiracji i kontaktów biznesowych.
- To będzie wyjątkowy dzień. Na jednej scenie w Toruniu spotkają się praktycy z największych marek, a wśród publiczności przedsiębiorcy i marketerzy, którzy chcą działać odważniej i skuteczniej. To absolutny unikat w naszym województwie i jesteśmy dumni, że dzieje się to właśnie tutaj – mówi Maciej Biesiadziński, współorganizator konferencji.
Głównym partnerem konferencji została Toruń Plaza – centrum handlowe, które od lat angażuje się w lokalne wydarzenia kulturalne i społeczne, a teraz wspiera największą konferencję marketingową w regionie.
- Plaza zawsze była miejscem, w którym dzieje się coś więcej niż zakupy – podkreśla Daria Sasiela-Dopieralska, Dyrektor Marketingu Toruń Plaza. - Zawsze bardzo chętnie wspieramy projekty, które mają potencjał, by inspirować i rozwijać lokalną społeczność. IN OUT™ to właśnie takie wydarzenie.
Konferencja to 12 prelekcji po 20 minut - konkret, inspiracja i wiedza do wdrożenia we własnych działaniach. Na scenie padną odpowiedzi m.in. na pytania:
- W regionie brakowało konferencji marketingowej z prawdziwego zdarzenia – mówi Paula Rabel, współorganizatorka wydarzenia. - IN OUT™ to miejsce spotkań ludzi kreatywnych i przedsiębiorczych, którzy chcą być krok przed innymi. Fakt, że Toruń Plaza do nas dołączyła, pokazuje, że ta wizja rezonuje wśród dużych marek obecnych w Toruniu.
IN OUT™ to nie tylko prelekcje. To także nowoczesny networking - przestrzeń do rozmów, wymiany doświadczeń i budowania relacji, które mogą przerodzić się w nowe współprace biznesowe.
- Dla nas to ogromna satysfakcja, że możemy wspierać wydarzenia, które rozwijają Toruń i pokazują jego potencjał. IN OUT™ to nie tylko konferencja - to także okazja, by spotkać się, wymienić doświadczeniami i zobaczyć, że w naszym mieście dzieją się naprawdę wyjątkowe rzeczy – podsumowuje Daria Sasiela-Dopieralska, Dyrektor Marketingu Toruń Plaza.
Konferencja odbędzie się 25 września w „Od Nowa”. Organizatorzy podkreślają: to jedyna taka okazja w regionie, by w jednym miejscu spotkać praktyków marketingu, właścicieli firm i specjalistów, którzy na co dzień budują największe marki w Polsce.
Toruń PLAZA to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe, które łączy zakupy, rozrywkę i kulinaria w jednym miejscu.
Znajdziesz tu unikatowe marki, takie jak Rituals, Office Shoes czy TK Maxx, W.KRUK, Douglas, Rossmann, Hebe, SportsDirect.com, Home&You, JULA, JYSK, Sizeer oraz empik, a także szeroki wybór najmodniejszych kolekcji wielu znanych sieci, w tym H&M, Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, New Yorker, Reserved, Cropp Town, House. Różnorodna oferta handlowa zaspokaja potrzeby zarówno miłośników mody, jak i fanów najnowszych trendów w wyposażeniu wnętrz.
W strefie rozrywkowej czekają na Ciebie Kino Cinema City z ośmioma salami projekcyjnymi, całodobowa siłownia CityFit, kręgielnia MK Bowling oraz Sala Zabaw Fikołki, zapewniająca atrakcje dla najmłodszych. Od wiosny do późnej jesieni na piątym poziomie parkingu działa tor kartingowy Kart Place, a na czwartym – w wybrane dni – odbywają się zajęcia szkółki rolkowej.
Strefa gastronomiczna zachwyci każdego smakosza, oferując różnorodne restauracje, kawiarnie i kuchnie świata m.in.: Starbucks, Cukiernia Sowa, Grycan, Olimp, McDonald's, North Fish czy Silver Dragon. To idealne miejsce, by po udanych zakupach lub seansie filmowym zjeść coś pysznego i spędzić czas w miłej atmosferze.
Toruń PLAZA jest także przyjazne rodzinom. Na terenie centrum znajdują się dwa pokoje dla rodzica z dzieckiem – na poziomie 0 i 1 – a dla wygody najmłodszych przygotowaliśmy wypożyczalnię wózków-samochodzików oraz krzesełka do karmienia w strefie gastronomicznej. Dzięki temu nawet z małymi dziećmi można spędzić tu komfortowo cały dzień.
Zmotoryzowani klienci mogą liczyć na wygodny dojazd i 1193 miejsca parkingowe, w tym 16 przeznaczonych dla rodzin z dziećmi.
Stowarzyszenie Przyjaciele Marketingu powstało, by łączyć środowisko marketingowe i wspierać rozwój branży w regionie. Jest organizatorem IN OUT™ Konferencji Marketingowej, która 25 września 2025 roku po raz pierwszy odbędzie się w Toruniu. Celem wydarzenia jest integracja przedsiębiorców, marketerów i specjalistów, którzy chcą uczyć się od najlepszych i rozwijać się kreatywnie.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie