
Gin Lubuski na rynku jest już od 35 lat! Jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska i najpopularniejszy gin w Polsce od 2009 roku produkowany jest w Toruniu.
Gin – obok rumu, tequili czy whiskey – to jedna z najszybciej rozwijających się kategorii alkoholowych w Polsce. Z badań wynika, że najczęściej spożywany jest w domu, koniecznie w towarzystwie – partnera, przyjaciół bądź znajomych. To alkohol postrzegany jako stosunkowo lekki – ponieważ prawie zawsze jest serwowany w postaci drinków, a do tego uniseksowy – sięgają po niego zarówno kobiety, jak i mężczyźni.
- Gin nie jest już kojarzony tylko z popularnym koktajlem gin&tonic, sięgają po niego wszyscy ci, dla których gin daje więcej smaku i przyjemności niż np. picie wódki - mówi Marek Posłuszny, Ambasador Ginu Lubuskiego, a także czterokrotny Mistrz Świata Barmanów IBA i aktualny vice mistrz świata federacji WFA oraz srebrny medalista ligi WFA Grand Slam.
Początki tego trunku w naszym kraju nie wskazywały jednak, że stanie się tak popularny. Gin „przywędrował” do Polski, a konkretnie na Żuławy oraz Kujawy, wraz z pojawieniem się Mennonitów (osadników z Niederlandów), produkowali oni głównie Genever, który służył przede wszystkim jako środek medyczny.
Impulsem do swoistego gin-owego „boomu” okazało się wprowadzenie na rynek w 1987 roku przez Polmos Zielona Góra wysokiej jakości ginu destylowanego. Przez 35 lat receptura nie uległa zmianie, ale od 2009 roku marka należy do firmy Henkell Freixenet Polska, a produkcja Ginu Lubuskiego odbywa się w Toruniu.
Z raportu firmy NielsenIQ wynika, że najchętniej kupowany gin w kraju to właśnie Gin Lubuski. Sprawdzona receptura, wyrazisty, mocno jałowcowy smak wzbogacony o aromatyczne zioła i rodzime pochodzenie. Na tym opiera się rozpoznawalność i renoma marki.
Ale do charakterystycznej wersji „Original” sukcesywnie dołączają kolejne – infuzowane smakami cytrusów, ziół i owoców. Na sklepowych półkach znaleźć można m.in. Gin Lubuski Bitter Orange oraz Fresh Lime. - Gin Lubuski nieustannie się rozwija i jako lider nadaje ton kategorii ginu w Polsce – mówi Marta Tyszkowska, kierownik Marki Gin Lubuski w firmie Henkell Freixenet Polska.
W kolejnym tekście przedstawimy Wam, jak marka Lubuski zamierza świętować swoje 35-lecie na rynku.
Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku
Przeczytałeś właśnie artykuł na stronie www.ototorun.pl. To portal internetowy, który codziennie odwiedza kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców Torunia i regionu. To doskonała witryna do wypromowania swojej marki czy firmy. Zaufało nam już wiele prestiżowych firm z naszego miasta. Jesteś zainteresowany reklamą? Napisz na e-mail: t.kaczynski@ototorun.pl lub zadzwoń - tel. 531 515 707.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie