
Kawa to nie tylko napój. To pretekst do rozmowy, bodziec do działania, magiczne zaklęcie, które potrafi zmienić „nie, dziękuję” w „porozmawiajmy o szczegółach”. I właśnie dlatego coraz więcej firm zaprasza mobilnych baristów na swoje eventy, konferencje i targi. Bo wiedzą, że filiżanka espresso serwowana w odpowiednim momencie potrafi otworzyć więcej drzwi niż niejedna prezentacja.
Nie wierzysz? To patrz. Badania Uniwersytetu Południowej Florydy wykazały, że ludzie, którzy wypili kawę z kofeiną przed zakupami, wydali o 50% więcej i kupili 30% więcej produktów niż ci, co pili wodę lub bezkofeinową lurę. Czyli - tłumacząc na eventowy - kawa podnosi konwersję. Dosłownie.
Na stoisku masz kilka sekund, żeby zatrzymać uwagę gościa. Zapach świeżo mielonej kawy działa na zmysły tak samo, jak dobra reklama działa na emocje. Mobilny barista nie tylko parzy kawę. On tworzy przestrzeń do rozmów. Tworzy klimat. Tworzy opowieść o Twojej marce, zanim jeszcze zdążysz wręczyć ulotkę.
Espresso, flat white, cold brew - wszystko przygotowane na sprzęcie, którego nie powstydziłaby się topowa kawiarnia speciality. Do tego kultura obsługi na poziomie VIP - bez stresu, bez chaosu, z pełnym wyczuciem rytmu eventu.
Aromamarketing? Robimy to z premedytacją.
Pobudzony gość to uważny gość. A uważny gość, to… klient, który zostaje, rozmawia i zostawia po sobie coś więcej niż wizytówkę.
Mobilny Barista obsługuje eventy w całej Polsce - od lokalnych inicjatyw po ogólnopolskie targi i gale. Pracuje dla marek takich jak BMW, Lexus, Lidl, Kayax, Legia Warszawa i wielu innych, którym zależy na jakości i prestiżu. A terminy na 2025 szybko się kończą.
Więcej informacji TUTAJ.
Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Obserwuj nas na Facebooku oraz Instagramie.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie