
Założyciel marki ONSEN Jacek Ciesielski dołączył do grona prelegentów konferencji marketingowej IN OUT w Toruniu. W najbliższy czwartek, 25 września wystąpi z wykładem o przewrotnym tytule „Od idioty do szczęśliwego idioty - czyli jak budować firmy, które uszczęśliwiają ludzi”. I choć brzmi to jak prowokacja w rzeczywistości jest to manifest przedsiębiorcy, który po ponad trzech dekadach prowadzenia biznesów może wreszcie powiedzieć, dlaczego w świecie zdominowanym przez wyniki i trendy największą wartością pozostaje jedno proste pytanie: DLACZEGO?
Idiota nie wie, że pieniądze szczęścia nie dają. Szczęśliwy idiota wie, że uszczęśliwianie ludzi poprzez ideały firmy daje sto razy więcej dobrostanu, zarówno zespołowi, jak i klientom, a pieniądze są jedynie paliwem napędzającym tę maszynę. To właśnie ten punkt widzenia stał się dla Jacka Ciesielskiego fundamentem jego filozofii biznesowej. Prowadząc kilkanaście różnych firm i wciąż pozostając ciekawym świata przedsiębiorcą przypadkiem trafił na wystąpienie Simona Sineka „Zaczynaj od DLACZEGO” na TEDx. Trzy lata spędzone na analizie i wgryzaniu się w idee Sineka doprowadziły go do decyzji, by stworzyć biznes w pełni oparty na wartościach i empatii.
Inspirujący wykład stał się dla Ciesielskiego nie tylko potwierdzeniem jego własnych przekonań, ale i drogowskazem do tworzenia firm, które mają szansę istnieć przez sto lat i dłużej. Tak narodził się ONSEN, marka, która od pięciu lat pokazuje, że można prowadzić firmę w zgodzie z ideałami, a nie przeciw nim. To właśnie tę ideę opartą na naukach Sineka Jacek Ciesielski przedstawi uczestnikom konferencji, pokazując, jak budować empatyczny biznes zdolny uszczęśliwiać ludzi i przetrwać pokolenia.
Ciesielski jest również twórcą programu TriBeCa, w którym przenosi doświadczenia zdobyte w ONSEN do świata samorządów, edukacji i biznesu.
- Stworzyliśmy TriBeCę nie po to, by szkolić „z zarządzania”. Stworzyliśmy ją, bo wierzymy w lokalne przywództwo liderów z nieskończonym mindsetem. Za programem stoją osoby, które same przeszły drogę transformacji, wprowadzając wartości TriBeCi we własnych organizacjach. Dziś chcą wspierać tych, którzy myślą dalej niż do końca kadencji i mierzą wyżej niż do kolejnych wyborów – mówi Jacek Ciesielski.
W duchu filozofii Sineka uczy, że trwałe zmiany i skuteczne zarządzanie można budować jedynie na wizji, zaufaniu i edukacji. To podejście odrzuca manipulację i krótkotrwałe chwyty marketingowe, zamiast tego kładąc nacisk na autentyczność i relacje.
Po wystąpieniu Jacek Ciesielski i jego zespół będą obecni w przestrzeni networkingowej, gdzie uczestnicy konferencji będą mogli porozmawiać, zadać pytania i skonfrontować własne doświadczenia z zaprezentowaną filozofią. To szansa na bezpośredni kontakt z marką, która od lat udowadnia, że biznes może być budowany w oparciu o wartości i szczęście ludzi. Co więcej, produkty ONSEN znajdą się również w gift packach dla uczestników jako namacalny symbol idei, że dobre rozwiązania zaczynają się od prawdziwej troski o człowieka.
------------------
Konferencja IN OUT to jedno z najciekawszych wydarzeń marketingowych w Polsce, które odbędzie się 25 września 2025 roku w toruńskim klubie Od Nowa. To cały dzień krótkich, merytorycznych prelekcji (każdy prelegent ma tylko 20 minut, by podzielić się konkretnym case study i inspiracją bez zbędnej autopromocji).
Na scenie pojawią się praktycy z topowych marek, m.in. Samsung, IKEA, Brand24, VML, Kubota czy Bluerank, a uczestnicy będą mieli okazję nie tylko wysłuchać dynamicznych wystąpień, ale też skorzystać ze strefy networkingowej, wziąć udział w interakcjach i zabrać do domu gift packi pełne marketingowych niespodzianek.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie