Reklama

Tragiczny wypadek w Toruniu. W centrum miasta zginęła młoda kobieta

Do tragicznego w skutkach wypadku doszło w pobliżu pl. Pokoju Toruńskiego w Toruniu. Kierowca auta potrącił tam rowerzystkę.

Wypadek z udziałem rowerzystki

Dotarła do nas smutna informacja. Lekarzom nie udało się uratować 36-latki. To kobieta, która trafiła do szpitala po poważnym wypadku. Doszło do niego w minionym tygodniu (środa, 28 sierpnia, po godz. 19:00) na ul. Przy Kaszowniku w pobliżu ronda Pokoju Toruńskiego w Toruniu.

Jak wynika ze wstępnych ustaleń policji, 77-letni kierowca Toyoty, zjeżdżając z ronda, nie ustąpił pierwszeństwa 36-letniej rowerzystce, która w momencie tego zdarzenia prawidłowo znajdowała się na przejeździe rowerowym.

Kobieta z licznymi obrażeniami ciała natychmiast została przetransportowana do jednego z toruńskich szpitali, gdzie po kilku dniach zmarła

Policja wyjaśnia okoliczności wypadku

- Przeprowadzimy teraz postępowanie w kierunku spowodowania wypadku ze skutkiem śmiertelnym - potwierdził nam dziś mł. asp. Sebastian Pypczyński z Zespołu Komunikacji Społecznej Komendy Miejskiej Policji w Toruniu. Sprawca tego wypadku, czyli kierowca auta osobowego był trzeźwy.

W miejscu, gdzie doszło do śmiertelnego potracenia, czyli na wysokości marketu Netto pojawiły się liczne znicze od najbliższych.

*** 

Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, masz problem i chcesz go nagłośnić, czy po prostu masz do nas jakieś pytanie - napisz na naszego e-maila: redakcja@ototorun.pl

Autor: Filip Sobczak

Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Obserwuj nas na Facebooku oraz Instagramie.

Aplikacja ototorun.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 05/09/2024 14:31
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Kompan - niezalogowany 2024-09-04 10:23:54

    A przy azjatyku jak zwykle jakieś auteczko musi stać na chodniku

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kompan - niezalogowany 2024-09-04 10:25:26

    Wspaniałe ustalenia policji. Kierujący samochodem raczej nie zjeżdżał z ronda tylko już z niego zjechał, sądząc po sfotografowanym miejscu. Zjeżdżał to pod sklep

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    DOMINIK - niezalogowany 2024-09-04 10:39:39

    Proszę rodzinę osoby zmarłej o kontakt, przekażę przydatne informacje tel. 664694990

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gosc - niezalogowany 2024-09-04 11:10:55

    Rowery jeżdżą dość szybko a kierowcy samochodów nie zawsze chętnie ustępują pierwszeństwa, dlatego zanim wjedziesz na przejazd warto zwolnić i upewnić się co zamierza zrobić kierowca samochodu, mimo tego że ma się pierwszeństwo. Zasada ograniczonego zaufania.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Łukasz - niezalogowany 2024-09-05 08:36:17

    "zanim wjedziesz na przejazd warto zwolnić i upewnić się co zamierza zrobić kierowca samochodu, mimo tego że ma się pierwszeństwo" Dla jasności: zanim wjedziesz na przejazd warto zwolnić i upewnić się co zamierza zrobić kierowca samochodu - prawda. mimo tego że ma się pierwszeństwo - nieprawda, rowerzysta który zbliża się do przejazdu nie ma pierwszeństwa!!! Większość tak myśli niestety. Dopiero jak wiedzie na przejazd nabiera pierwszeństwa. Rowerzysta nie ma takich przywilejów jak pieszy.

    • Zgłoś wpis
  • Ups - niezalogowany 2024-09-06 15:53:18

    Proszę się dokształcić!!! Rower nie ma pierwszeństwa jeśli jedzie ścieżką i zbliża się do przejazdu przez jezdnię, pierwszeństwo ma auto poruszające się po jezdni !!! . Rowerzysta ma pierwszeństwo dopiero gdy znajduje się na przejeździe. Przepisy pierwszeństwa dotyczą tylko pieszych i tylko wówczas auto musi ustąpić gdy zauważy, że pieszy zbliża się do pasów z zamiarem przejścia. Niestety to częsty błąd w rozumowaniu, a ta niewiedza może kosztować życie!!!

    • Zgłoś wpis
  • Sz - niezalogowany 2024-09-13 16:07:18

    Tylko tu ta kobieta była już na przejeździe, a nie na niego wjeżdżała

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2024-09-04 11:46:30

    Znowu morderstwo bo ktoś nie rozumie czym jest samochód i jakie są konsekwencje nieuwagi i lekceważenia przepisów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefek szwagier Wandzi - niezalogowany 2024-09-04 11:49:45

    Z tym szybko to trochę mit. Mały procent młodzianów i dostawców żarcia potrafi jeździć szybko po mieście. Reszta jedzie 10-15 km/h. Na to trzeba być gotowym w samochodzie, a nie zakładać, że to inni mają uważać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomek - niezalogowany 2024-09-04 11:55:27

    Wieczne odpoczywanie :( A dostawczak na chodniku ja zwykle. Jaki jest jego udział w ograniczaniu widoczności przy tej tragedii? Może pora, aby ktoś się dobrał do parkujących tam w końcu?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomek - niezalogowany 2024-09-04 11:55:27

    Wieczne odpoczywanie :( A dostawczak na chodniku ja zwykle. Jaki jest jego udział w ograniczaniu widoczności przy tej tragedii? Może pora, aby ktoś się dobrał do parkujących tam w końcu?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2024-09-04 12:31:00

    Bez urazy ale ostatnio widziałem starego faceta który miał problem z jazdą i skrętami na parking sklepowy , bardzo niepewna jazda , jednak w pewnym momencie motoryka siada, musi być obniżony wiek do kierowania , wieku nie oszukasz , nie czujesz się na siłach ? Oddaj prawo jazdy sam z siebie .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ocho - niezalogowany 2024-09-04 12:41:49

    77 lat - wciaz mysli po staremu ze jak ma samochod to wszyscy powinni mu ustepowac z drogi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Eror - niezalogowany 2024-09-04 12:44:47

    I dziadeczek zamiast wnuki bawić, nie bawić się już w prowadzenie auta odpocznie na stare lata najpewniej za kratami...A młodej kobiecie nic życia nie wróci...Trzeba wiedzieć kiedy zawiesić kluczyki na amen w szafce...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • st - niezalogowany 2024-09-04 13:55:56

    za kratami? za przejechanie kogos samochodem? to najlepszy sposob na zabojstwo, max 2 lata w zawiasach. kierowca taxi z sylwestra pare lat temu ile dostal? nie mowiac juz o majtczaku, ktory jest na wakacjach w dubaju od jakichs 6 miesiecy i smieje sie wszystkim w twarz. ten kraj nie jest nawet z kartonu.

    • Zgłoś wpis
  • Kompan - niezalogowany 2024-09-04 14:26:31

    Kierowca z Szosy Lubickiej dostał cztery lata bezwzględnego więzienia więc tradycyjnie pieprzysz od rzeczy

    • Zgłoś wpis
  • Kompan - niezalogowany 2024-09-04 14:27:17

    To Ziobro nie złapał Majtczaka?

    • Zgłoś wpis
  • st - niezalogowany 2024-09-04 15:16:56

    masz kompan poczytaj to: https://torun.naszemiasto.pl/wyrok-dla-szefa-eko-taxi-w-toruniu-za-smierc-pieszego-rok-w/ar/c15-8417597 koles z ekotaxi dostal rok w zawiasach inawet zakazu prowadzenia nie orzeczono

    • Zgłoś wpis
  • Kompan - niezalogowany 2024-09-04 15:51:43

    Pisałeś gościu o taksiarzu z Szosy Lubickiej sugerując że dostał wyrok w zawieszeniu. A jaki jest prawomocne ceny wyrok w sprawie z linka?

    • Zgłoś wpis
  • st - niezalogowany 2024-09-04 16:55:27

    Daj spokoj kompan doskonale wiemy jakie jest podejście sądów.

    • Zgłoś wpis
  • st - niezalogowany 2024-09-04 16:57:48

    Poza tym wszyscy już dawno wyszli za dobre sprawowanie

    • Zgłoś wpis
  • Kompan - niezalogowany 2024-09-04 17:30:10

    Nie, nie wiemy, ty masz jakieś swoje wyobrażenia

    • Zgłoś wpis
  • Kompan - niezalogowany 2024-09-04 17:38:06

    Tutaj mamy wyrok bezwzględnego więzienia i 12 letni zakaz na prowadzenie https://plus.nowosci.com.pl/kierowca-bmw-uslyszal-wczoraj-wyrok-za-szalona-jazde-i-smierc-pieszych/ar/c1-14187711

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    terk - niezalogowany 2024-09-04 12:49:30

    Wyrazy współczucia dla najbliższych ofiary...Dziadku na co ci było kierowanie auta jak masz mzk za darmo?!Irytujące i to powinno być bezwględnie karane jest wjeżdzanie wszelakich dostawczaków, czy Januszy z torbami zakupowymi pod same klatki domów wielorodznnych...Najchętniej to by na piętra wjechali, bo nosić się kilka dobrych metrów dalej nie chce...I jeżdzą chodnikami osiedlowymi, nagle z alejek dzieciaczek na rowerze wyskoczy i dojdzie do tragedii.Na koniuchach niestety częsty widok...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wrzosiak - niezalogowany 2024-09-04 15:46:45

    Ja widzę młodych, którzy na osiedlowych uliczkach pędzą, jak szaleni. Pełno tam dzieci na rowerach i wrotkach.

    • Zgłoś wpis
  • np. Wandzia - niezalogowany 2024-09-04 17:54:44

    Czy podobne teksty wrzucasz także wtedy, jak młody kierowca np. BMW rozjeżdża całą rodzinę idącą chodnikiem? Czy ze strachu przed zemstą jemu podobnych kulisz się przed monitorem?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Alf - niezalogowany 2024-09-04 12:59:38

    Pytanie czy już była na przejeździe dla rowerów czy wjeżdżała i nie zahamowała przed bo jej się wydawało , że ma pierwszeństwo jak pieszy. Otóż proszę państwa rowerzysta, ma pierwszeństwo tylko gdy już jest na przejeździe dla rowerów, czyli przejeżdża przez jezdnię, nie ma go natomiast gdy dojeżdża do przejazdu , wtedy pierwszeństwo ma auto. Przepisy odnośnie przechodzenia przez pasy dla pieszych nie odnoszą się do rowerzystów. Mam wrażenie, że niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę, często widać jak ze ścieżki rowerowej osoby bez zastanowienia i zwolnienia wjeżdżają na przejazd rowerowy, a to może się skończyć tragicznie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • babcia - niezalogowany 2024-09-04 13:49:21

    To prawda !!! Pieszy i rowerzysta też powinien zatrzymać się przed przejściem i upewnić się, czy może wejść/wjechać/ na przejście. Niekiedy zachowują się jak święte krowy. Przechodzą bez upewnienia, bo przecież mają pierwszeństwo. No, niestety z samochodem nie mają szans. Szkoda że o tym się nie mówi /skutkach/ , tylko przestrzega się wciąż kierowców, żeby uważali przed przejściem !!!

    • Zgłoś wpis
  • tarek - niezalogowany 2024-09-04 13:59:19

    W tym przypadku ś.p. kobieta miała bezwzględne prawo przejazdu, jeśli dziadek zjeżdzał z ronda. Nie doszukuj się dziury w całym, a ograniczone zaufanie dotyczy wszystkich użytkowników dróg.

    • Zgłoś wpis
  • Kompan - niezalogowany 2024-09-04 14:28:29

    Dziadek już zjechał z ronda, on skręcał pod netto. Przynajmniej tak wskazuje miejsce pokazywane na zdjęciach.

    • Zgłoś wpis
  • Wandzia - niezalogowany 2024-09-04 15:09:05

    Brednie. Pan ma prawo jazdy? Skręcający w drogę poprzeczną (a wyjazd z ronda jest skręcaniem w drogę poprzeczną) zobowiązany jest przepuścić jadącego na wprost rowerzystę i pieszego. Jedna z najważniejszych zasad bezpieczeństwa w PoRD.

    • Zgłoś wpis
  • Wandzia - niezalogowany 2024-09-04 15:10:52

    Brednie. Pan ma prawo jazdy? Skręcający w drogę poprzeczną (a wyjazd z ronda jest skręcaniem w drogę poprzeczną) zobowiązany jest przepuścić jadącego na wprost rowerzystę i pieszego. Jedna z najważniejszych zasad bezpieczeństwa w PoRD.

    • Zgłoś wpis
  • Wandzia - niezalogowany 2024-09-04 15:15:33

    Babcia: ten babciowy a jakże powszechny komentarz powinien skutkować urzędowym odebraniem prawa jazdy, bo ktoś, kto nie wiąże "mocy z odpowiedzialnością" nie powinien go posiadać.

    • Zgłoś wpis
  • Kompan - niezalogowany 2024-09-04 15:53:04

    Pokazywane na zdjęciach miejsce sugeruje, że nie był to zjazd z ronda

    • Zgłoś wpis
  • Wkurzona - niezalogowany 2024-09-04 17:51:09

    Zjeżdzała już ze ścieżki ..miała pierwszeństwo ...zabrakło jej kilku sekund aby dojechać do domu...do domu miała z 3min..

    • Zgłoś wpis
  • K - niezalogowany 2024-09-10 21:38:58

    Pisze w artykule że już była na przejeździe ..wystarczy czytać

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rak - niezalogowany 2024-09-04 15:05:41

    Jeśli ktoś chce życie poświęcić tylko dlatego, że ma pierszeństwo na przejściu to jego sprawa. Szkoda tylko kierowcy, bo zostanie ukarany.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Tym razem Stefek - niezalogowany 2024-09-04 15:13:01

    WIe Pan co... Najlepiej wiedzieć, kiedy się nie odzywać. Cenią to w towarzystwie i przynajmniej dla obcych można się wydać mądrzejszym.

    • Zgłoś wpis
  • Eror - niezalogowany 2024-09-04 17:00:32

    Milczenie jest złotem, szczególnie w przypadku osłów i/albo bydlaków.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ekolog - niezalogowany 2024-09-04 16:18:10

    w miastach rowery powinny być zakazane, niech se po wsi jeżdżą i po polnych drogach...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • E - niezalogowany 2024-09-04 19:41:01

    Tak, nie ma wątpliwości.Jestes debilem.

    • Zgłoś wpis
  • Mikelis - niezalogowany 2024-09-04 21:00:02

    Zakazane w miastach to powinny być samochody. Niech sobie po autostradach i ekspresówkach jeżdżą. W mieście tylko komunikacja zbiorowa, nieemisyjne jednoślady i własne nogi. Jazda samochodem po mieście jest koszmarem i nieekologiczna oraz nieekonomiczna.

    • Zgłoś wpis
  • Kompan - niezalogowany 2024-09-05 06:31:06

    Jazda samochodem po mieście jest bardzo ekonomiczna, dużo bardziej ekonomiczna od jazdy rowerem albo komunikacją miejską

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pieszy - niezalogowany 2024-09-04 20:45:08

    Przechodzę codziennie do pracy niedaleko miejsca tego wypadku na wysokości ul Dąbrowskiego na przejściu przed jednostka wojskowa OT.Niestety prawie zaden z kierowców nie zatrzymuje się na pasach. Prawie nikt nie ustępuje pierwszeństwa pieszemu na pasach. Wstyd!. 2 razy mose ktos się zatrzymał a tak każdy się spieszy. Może gdyby kamery były na każdym przejściu dla pieszych to wtedy przestrzegane byłyby zasady ruchu drogowego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kompan - niezalogowany 2024-09-05 06:32:05

    Bzdury, bardzo wielu się zatrzymuje

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kuń - niezalogowany 2024-09-04 22:53:53

    Jak ten kierowca robił prawo jazdy to w Polsce nie było ścieżek rowerowych ;-|. 77 lat. Mam sąsiadkę w +/- tym wieku, często nie rozpoznaje sąsiadów, odkręca wodę i zapomina, mylą się jej bloki. Ale ciągle jeździ samochodem - wypasionym SUVem - jej się nic nie stanie ale pieszemu i rowerzyście jak najbardziej :-|.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anatol - niezalogowany 2024-09-05 07:39:24

    Miała pierwszeństwo i co jej to dało. Teraz rozmawia ze św. Piotrem. Zasada ograniczonego zaufania.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Rollo - niezalogowany 2024-09-05 12:18:45

    Czyli nie przychodzisz przez jezdnię, bo może cię rozjechać jakiś dziad gdy będziesz już na końcu pasów? Bo taka to była sytuacja.

    • Zgłoś wpis
  • Milka - niezalogowany 2024-09-06 16:04:46

    Dokładnie. Pierwszeństwo życia nie uratuje, a mam wrażenie, że obecne przepisy stwarzają większe zagrożenie niż poprzednie, bo zdejmują odpowiedzialność z pieszych. Cześć się zachowuje jakby auta były z bibuły i nie zagrażały życiu. Skutki są opłakane.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2024-09-06 16:01:48

    Straszna tragedia!!! Zawsze, ale to zawsze trzeba mieć ograniczone zaufanie do innych uczestników ruchu drogowego!!! A gdy jest się pieszym czy rowerzystą to trzeba być przewrażliwionym na tym punkcie !! Co człowiekowi da pierwszeństwo w zderzeniu z autem ?? Czy artykuł , z którego przebrzmiewa morał, że zginęła, ale na przynajmniej miała pierwszeństwo, zwróci tej kobiecie życie?? Uważajcie ludzie na siebie, nikt poza wami o was nie zadba i nikt wam zdrowia lub życia nie zwróci!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo otoTorun.pl




Reklama
Wróć do