Reklama

Chcesz się wyróżnić? Postaw na personalizację

19/02/2019 04:30

Swoje nazwiska na koszulkach mają piłkarze, na samochodach rajdowcy, a na łodziach kajakarze. Nadruki na odzieży czy sprzęcie sportowym coraz częściej stają się symbolem indywidualności i integracji. Dziś personalizacja produktu jest na wyciągnięcie ręki! Własna koszulka czy unikatowe buty to tylko kwestia inwencji twórczej i pomocy ze strony specjalistów sklepu Decathlon!

Ludzie od wieków lubią dostosowywać do siebie przedmioty, które towarzyszą im na co dzień. Ubrania stanowią najlepszy tego przykład. Dlaczego tak ważna jest dla nas ta unikatowość?

- Personalizacja daje nam poczucie wyjątkowości lub jedności z grupą. Widoczna jest przede wszystkim w sporcie – mówi Mateusz, doradca sklepu Decathlon. – Zakładając koszulkę z nadrukiem nazwy drużyny, czujemy się jej częścią. Pokazujemy swoją przynależność również innym zawodnikom. Obecnie pomysł tworzenia napisów na odzieży doskonale sprawdza się w amatorskich drużynach piłkarskich, koszykarskich czy wśród siatkarzy.

Spersonalizować możemy prawie wszystko. Począwszy od bluzek, czapek i spodni po buty, puchary, medale, a nawet samochody. Na produktach najczęściej zaś królują nazwiska, nazwy drużyn czy numery. Dużą popularnością cieszą się również zdjęcia.

Personalizacja jest doskonałym pomysłem na prezent dla ukochanej osoby, dla grupy przyjaciół lub sposobem motywacji sportowej dla dziecka.

W jaki sposób taki upominek można przygotować? Do punktu serwisowego w sklepie Decathlon należy przynieść własny produkt lub wcześniej zakupiony na miejscu. To, co chcielibyśmy nadrukować, powinno znajdować się w wersji elektronicznej na pendrivie lub mailu. O przygotowanie projektu można też poprosić pracownika serwisu.

- Prosty projekt jesteśmy w stanie wykonać w maksymalnym czasie 48 godzin – zaznacza Mateusz, specjalista ds. personalizacji Decathlon Toruń Copernicus – Czas oczekiwania uzależniony jest oczywiście od liczby i rodzaju złożonego zamówienia.

Koszt personalizacji pojedynczego produktu uzależniony jest od tego, co będzie się na nim znajdować. Za logo lub linijkę tekstu nadrukowaną na koszulce zapłacimy 15 zł. Wielkoformatowy napis nazwiska oraz numer to koszt 24 zł. W przypadku skomplikowanych projektów lub ich większej ilości ceny mogą ustalane być indywidualnie.

Nadruki w serwisie sklepu Decathlon wykonywane są m.in. przy użyciu folii flex. Ten rodzaj personalizacji przenoszony jest na odzież i tkaniny przy pomocy wysokiej temperatury, metodą naprasowania. Dzięki temu osiągnięty efekt cechuje duża trwałość, łącząc się ze strukturą tkaniny. Poza folią flex, w sieci sklepów Decathlon, personalizacja produktów odbywa się przy pomocy sublimacji (w przypadku tkanin sportowych) oraz haftu komputerowego, cechującego się wysoką precyzją wykonania.

Na których produktach personalizacja wyglądać będzie najlepiej?

- Nadruki stosujemy przede wszystkim na koszulkach bawełnianych – zaznacza ekspert sieci Decathlon. – Nie stosujemy tego rodzaju zabiegów na koszulkach termoaktywnych oraz skórzanych i przeciwdeszczowych butach. Przed podjęciem decyzji o wykonaniu na danej tkaninie nadruku, warto skonsultować się z naszym doradcą.

Szczegółowy cennik usług personalizacji dostępny jest na stronie sklepu www.decathlon.pl/serwis-personalizacja

Aplikacja ototorun.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo otoTorun.pl




Reklama
Wróć do