
Nie od dziś wiadomo, że głównym mottem sieci Decathlon jest hasło: "Szerzymy sport dla wielu". Realizacja tego założenia odbywa się na wielu płaszczyznach. Kolejną z nich jest dołączenie sieci Decathlon Polska do ogólnopolskiej akcji obsługiwania klientów głuchoniemych.
Aplikacja "Migam" pozwala na zdalne połączenie się z tłumaczem języka migowego. – Wszyscy nasi pracownicy posiadają telefony służbowe, a w nich aplikację „Migam” – mówi Agata Michalska z Decathlon Toruń. – Umożliwia ona połączenie się z tłumaczem w dowolnym momencie. Wśród nich znajduje się specjalista, który zna zarówno nasze produkty, jak i potrafi posługiwać się językiem migowym. Aplikacja działa na zasadzie wideokonferencji.
Jednak to nie wszystko. Każdy z pracowników Decathlon Polska zna cztery podstawowe zwroty w języku migowym – „dzień dobry”, „proszę chwileczkę poczekać”, „w czym mogę pomóc?” oraz „ewakuacja”. – Chodzi o to, abyśmy mogli przywitać się z klientem głuchoniemym, zasygnalizować, że chcemy się nim zająć. Resztą zajmuje się specjalista dzięki aplikacji „Migam” – tłumaczy Agata Michalska.
Czy do Decathlonu zaglądają klienci głuchoniemi? – Tak, choć zwykle gdy chcą nas o coś poprosić, piszą to na telefonie – przyznaje Agata Michalska. - Chcemy, aby do jak największej liczby osób dotarła informacja, że obecnie w naszym sklepie każdy z klientów głuchoniemych może zostać obsłużony w pełni profesjonalnie dzięki nowoczesnej aplikacji i naszym przeszkolonym pracownikom.
Oby kolejne sklepy poszły w ślad za siecią Decathlon Polska.
Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie