W Toruniu odbędzie się III edycja konferencji „Firma przyszłości”

Wydarzenie, Toruniu odbędzie edycja konferencji „Firma przyszłości” - zdjęcie, fotografia
Arkadiusz Kobyliński 19/09/2019 16:20
PAŹ 02
CKK Jordanki godz: 08:30

W środę (2 października) w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu odbędzie się już III edycja otwartej konferencji biznesowej ”Firma Przyszłości”. Grono gości, którzy wystąpią podczas tego wydarzenia, obejmuje naukowców, ekonomistów, specjalistów ds. marketingu, analityków rynku oraz przedstawicieli znanych korporacji.

Zmieniająca się rzeczywistość stawia przed nami wyzwania w każdej niemal dziedzinie życia. Jak będzie wyglądał świat za kilkanaście lat? Jakie megatrendy rzeczywistości ukształtują nasze życie? Co ludzie uznają za atrakcyjne i w czym będą szukali szansy na realizację swoich planów? Te pytania natury ogólnej rezonują także w przestrzeni biznesowej i ekonomicznej. Przecież specjaliści od marketingu od lat zastanawiają się, jak dotrzeć do grupy docelowej oraz jakie cechy powinien mieć produkt lub usługa, aby zainteresować potencjalnych odbiorców. Nie wydaje się, aby te problemy miały ulec zmianie. Inne niż do tej pory będą natomiast rozwiązania.

W związku z tym Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu, przy wsparciu Sponsorów i Partnerów, między innymi Urzędu Miasta Torunia, Centrum Wsparcia Biznesu, Wyższej Szkoły Bankowej i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości kontynuuje cykl konferencji pn. „Firma Przyszłości” i zaprasza wszystkich przedsiębiorców do udziału. Nasze miasto podczas tego ogólnopolskiego wydarzenia ugości światowej sławy ekspertów oraz biznesowych praktyków.

Zapowiada się niezwykle prestiżowo. 14 wystąpień podzielono na trzy bloki tematyczne: globalizacja, innowacje i marketing. Biorąc pod uwagę postępującą kompresję miejsca i czasu oraz  znaczący wzrost powiązań między podmiotami gospodarczymi na całym świecie te trzy słowa wydają się kluczem do zrozumienia działania “firm przyszłości”. Warto jednak zastanowić się, w jakim stopniu wpłyną na działanie rodzimego biznesu.

– Chcemy uczestnikom konferencji pokazać, jak zmieniają się realia biznesowe na świecie. Zależy nam na tym, aby zdobytą wiedzę przedsiębiorcy zaadaptowali do wymogów swoich branż i charakterystyki firm. IPH istnieje po to, aby ten proces ułatwić, można się z naszym zespołem umówić na spotkanie, aby wspólnie wypracować najkorzystniejszy kierunek działania – podkreśla Anna Wankiewicz z Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu.

Dla osób, które zdecydują się wziąć udział w konferencji, będzie to więc doskonała okazja do poznania nowych, przewartościowania dotychczasowych i wypracowania unikalnych koncepcji prowadzenia przedsiębiorstwa. 

Wydarzenie rozpocznie się rejestracją uczestników o 8.30, a zakończy około godziny 17. Prelekcję otwierającą o godzinie 10:00 wygłosi prof. Witold Orłowski, główny doradca ekonomiczny PwC Polska. W swoim wystąpieniu skupi się na ekonomicznych trendach rozwoju. Prelegenci omówią także kwestie związane z procesem rozwoju silnej grupy kapitałowej, określeniem cech “klientów marzeń” i marzeń klientów w 2030 roku oraz wspieraniu rozwoju pracowników. Natomiast Łukasz Szarszewski, dyrektor Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu przybliży zgromadzonym działania, jakie są podejmowane dla rozwoju gospodarczego naszego miasta.

Prelegenci związani z innowacjami zastanowią się, w jaki sposób wykorzystać nowoczesne rozwiązania dla rozwijania swojej działalności. Sekret jak “odnieść sukces w erze cyfrowej” zdradzi Anna Maj z PwC, czyli potentata branży usługowej, doradczej i audytowej. Natomiast Agata Roczniak powie skąd czerpać inspirację do podejmowania nowych wyzwań. Kwestią finansowania wdrażanych pomysłów zajmie się Aneta Zielińska-Sroka z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości podczas swojego wystąpienia traktującego o środkach, które na innowacje może przekazać PARP.

Niezwykle kompleksowo zostanie także przedstawiony marketing. Prelegenci rozważą sposoby dzięki, którym można dotrzeć do nowych klientów za pomocą nowoczesnych technologii komunikacyjnych, opowiedzą o skutecznym storytellingu i marketingu szeptanym, a także wykorzystaniu wpływu idoli znanych z mediów społecznościowych na skuteczność kampanii marketingowych.

Konferencja jest także szansą do networkingu, czerpania inspiracji, poszerzania horyzontów, szukania nowych dróg i pomysłów. Już dziś można stwierdzić, że firma przyszłości to firma otwarta na innowacje. Impreza zakończy się oficjalnym podsumowaniem około godziny 16:45. Aby wziąć udział w konferencji wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie https://firmaprzyszlosci.com.pl/rejestracja. Dzięki licznemu gronu Sponsorów i Partnerów konferencja “Firma Przyszłości” jest wydarzeniem bezpłatnym.

(Arkadiusz Kobyliński)

fot. IPH

Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku

Reklama

toruń, izba przemysłowo-handlowa, jordanki, biznes, - komentarze opinie

  • DM - niezalogowany 2019-09-19 10:29:52

    Fajny event. Byłem w zeszłym roku i nie żałuję. Teraz też się przymierzam.

  • gość 2019-09-30 09:27:00

    czy trzeba mieć działalność żeby móc wziąć udział w konferencji ?

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ototorun.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Oto Media Filip Sobczak z siedzibą w Toruń 87-100, Szosa Chełmińska 26/602

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"