Śmiertelny wypadek na trasie Toruń-Bydgoszcz [PILNE]

Wypadki, Śmiertelny wypadek trasie Toruń Bydgoszcz [PILNE] - zdjęcie, fotografia
Portal ototorun.pl 17/06/2019 16:26

Informacja z ostatniej chwili!

Dziś (17 czerwca) około 16:00 doszło do śmiertelnego wypadku na trasie Toruń-Bydgoszcz, na drodze krajowej nr 80. Jak informuje nas Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu, w miejscowości Strzyżawa zderzyły się dwa auta osobowe. Strażacy dodają, że wyewakuowano cztery osoby przy użyciu sprzętu hydraulicznego. Niestety jedna osoba poniosła śmierć na miejscu. W akcji bierze udział Lotnicze Pogotowie Ratunkowe oraz osiem zastępów straży pożarnej - cztery z Torunia i cztery z Bydgoszczy.

Uwaga kierowcy! Ruch na drodze krajowej nr 80, w okolicach miejscowości Strzyżawa, jest zablokowany. Policja i wszystkie służby alarmują, aby zachowywać szczególną ostrożność oraz dostosowywać prędkość do odpowiednich warunków na drodze. Pamiętajcie również, planując dłuższą podróż, aby sprawdzić stan techniczny pojazdu oraz zadbać o własne samopoczucie

*

Jeśli byłeś świadkiem jakiegoś zdarzenia, masz problem i chcesz go nagłośnić, czy po prostu masz do nas jakieś pytanie - napisz na naszego e-maila: [email protected]

(Redakcja)

Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku

Reklama

strzyżawa, wypadek, toruń-bydgoszcz, śmiertelny wypadek - komentarze opinie

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 17:58:03

    Jest objazd Zławieś Wielka Cichoradz Dąbrowa Chelminska Strzyzawa

  • Gośćleszek s - niezalogowany 2019-06-17 18:34:59

    Jak można się zderzyć w Strzyżawie.Jedynie prędkość .Dlatego za prędkość powinno być zabierane prawo jazdy za przekroczenie o 10 km/h na 1 rok o 20 na 2 lata o 30 na 3 lata itd.Wtedy śmierć na drogach byłaby zdażeniem wyjątkowo żadkim a tak jest codziennością.

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 18:57:07

    I obowiązkowy udział w szkoleniu 200/h płatnym.......!

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 19:09:07

    Zabrać prawko ? Może od razu krzesło elektryczne zafundować ? O 10 na rok ...? Z drzewa spadłeś ?

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 19:16:11

    W Szwajcarii mandaty są procentowe od dochodów, więc każdego zaboli na jego miarę. Za notoryczne przekraczanie prędkości nawet kara pozbawienia wolności. I jakiś funkcjonują.

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 19:23:25

    Panie GośćLeszek ortografia się kłania.

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 19:26:10

    O, jaki postęp! To już Strzyżawa nie jest pod Toruniem, tak jak tydzień temu? Redakcja spojrzała na mapę?

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 19:43:04

    Można skrecajac np.do Pana Janka na karczek gdy z tylu pędzi ktoś 200km/h

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 20:29:58

    W Niemczech jest tak ze jak sie przekroczy predkosc o 3km/h to zabieraja prawko na 3h itd
    I tam jest duzo mniej wypadkow bo wszyscy czekaja w autach aż sie kara skończy

  • TorByd - niezalogowany 2019-06-17 20:34:46

    Na tej trasie kierowcy jeżdżą bardzo niebezpiecznie. Główną przyczyną wypadków są nadmierna prędkość, wyprzedzanie na 3-go i gadanie przez telefon. NIby takie to proste, takie głupie a ci kierowcy w swoim mniemaniu są tacy mądrzy. Ile osób dojedzie 10 min. wcześniej a ilu nie dożyje końca wakacji przez głupotę swoją lub innych?

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 20:41:54

    Za 10km/h komora gazowa
    Za 20km/h rozstrzelanie
    Za 30km/h krzesło elektryczne
    Ludzie co wy piszecie porównujcie Niemcy do Polski. W Niemczech może i niema wypadków tyłu ale tam z dzielnicy do dzielnicy jedziemy autostradą a w Polsce z miasta do miasta często gęsto jeździmy rozwalonymi drogami przy których są 3metrowe rowy i drzewa które mogłyby rosnąć na środku pola ale jacyś uczeni wymyślili drzewa przy drogach i 3metrowe rowy

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 20:42:02

    Ty lepiej chłopie zobacz jakie zagrożenie robią te lajzy co jeżdżą jakby się zesrali w gacie. Takim tak samo powinni zabrać prawko, a jakoś nie zabiorą dopóki nie zrobi wypadku. I co tacy mogą jeździć? Nie ważne czy szybko czy nie, to trzeba myśleć tym okrągłym łbem jak wsiadasz za kółko.

  • gość 2019-06-17 21:04:14

    Wypadek był w miejscowości Kamieniec, a nie Strzyżawa, powiat Toruński. https://www.facebook.com/OSP.KSRG.Toporzysko/

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 21:05:16

    Rzadkie a nie zadkie...

  • Michu82 - niezalogowany 2019-06-17 21:37:21

    Gość Leszek? Masz prawko? Wątpię! Kary powinny być adekwatne do popełnionego wykroczenia , lub przestępstwa. Wszyscy znajdujący się na drodze powinni myśleć..

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 21:38:10

    Bardzo dobry pomysl zabierac kwity za predkosc moze by sie nauczyli...a jak sie nie podoba to placic wysokie obpwiazkowe odszkodowanie poszkodowanemu lub rodzinie.jak zabije aiebie kij mu w oko ale inni to jestvwielka tragedia

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 21:48:34

    Popieram zabieranie praw jazdy za przekraczanie prędkości.

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 22:02:37

    Kurde wy wszyscy się znacie jak kura na jajach. I po co komentujecie

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 22:31:07

    Można jechać szybko i bezpiecznie i wolno ale niebezpieczne. Prędkość jazdy trzeba dostosować do warunków na drodze i własnych umiejętności, to jakim autem jedziemy też ma znaczenie.

  • Gość1 - niezalogowany 2019-06-17 22:33:14

    Jak ktoś jeździ wolno to nie zawsze bezpiecznie należy robić dobrze przeglądy techniczne i wycofać trochę złomu jeżdżacego po naszych drogach

  • Gość1 - niezalogowany 2019-06-17 22:33:40

    Jak ktoś jeździ wolno to nie zawsze bezpiecznie należy robić dobrze przeglądy techniczne i wycofać trochę złomu jeżdżacego po naszych drogach

  • Gość - niezalogowany 2019-06-17 23:16:53

    Coś ostatnio na tej krajowej 80 dużo wypadków jest z resztą jeżdżę tam często to widzę jak wyprzedzają na trzeciego w zakrętach a pozniej kończy się w drewnianej skrzynce 1.5 m pod ziemią

  • Alex - niezalogowany 2019-06-18 00:14:01

    Witam. Dlaczego u nas w kraju tak tragicznie jest na drogach? Po pierwsze:ignorancja kodeksu PRD, po drugie tzw."moje ego", po trzecie "masz gorsze auto,to wypadaż z gry". W moim aucie mam kamerę, kto się zorientuje,to od razu przypomina sobie PRD. Pozdrawiam faktycznych kierowców.

  • Koles - niezalogowany 2019-06-18 01:25:28

    Szybka jazda nie dla wszystkich. Wyprzedzanie w niedozwolonych miejscach itp. dużo kierowców łączy powyższe i dodaje ignorancję co kończy się tragicznie.
    Moim zdaniem dla aut powyżej np. 200 koni mech. Powinny być dodatkowe kursy lub osobna kategoria prawa jazdy.

  • Gość - niezalogowany 2019-06-18 05:18:48

    Dużo mamy ograniczeń.gole pole zero zabudowań i 50 ,a na końcu drogi policja kosi żniwo.a spokojnie można jechać 90.Robią dziwne ograniczenia żeby policja mogła lapac.Nie mamy dróg dla nas kierowców, tylko do karania nas.

  • Gość - niezalogowany 2019-06-18 07:01:50

    Tyś koleś wymyślił dodatkową kategorię prawa jazdy . Jeszcze k.... za mało ich jest brawo brawo

  • Normalny - niezalogowany 2019-06-18 07:52:04

    Odezwal sie motłoch co prawa jazdy wogóle nie ma albo jezdza jak c.... I teraz kar by chcieli za 10km/h najlepiej na stryczek. Jak bym widzial ksiedza co mowi mi jak dzieci wychowywac i zone traktowac albo stare babcie z pierwszych lawek w kosciele co petycje antyaborcyjna podpisuja. To nie predkosc jest problemem a to co maja ludzie w glowach. Ja jezdze bardzo szybko ale umiem jezdzic i wiekszym zagrozeniem dla mnie sa nieogarnieci i nieprzewidywalni dupowaci kierowcy jak ktos kto mnie lewym pasem mija lecac 160. Myslec trzeba na drodze. Kursy prawa jazdy sa poprostu do dupy. Wymyslaja coraz to idiotyczniejze pytania na egzaminy zeby bic kase a wplywu to nie ma zadnego na jakosc jazdy swiezego kierowcy. Uczyli by jezdzic na trasie i przedewszystkim prawdziwi kierowcy z doswiadczeniem a nie byle łajza niekarana. Nie predkosc czesto problemem jest a niezachowanie bezpiecznej odleglosci i jazda 20letnimi gratami. Zginac mozesz jadac przepisowo rownie dobrze. Wystarczy ze drugi przepisowy wleci na ciebie z przeciwnego pasa.

  • Gość - niezalogowany 2019-06-18 07:57:09

    Wystarczy zakaz wyprzedzania na wszystkich drogach jednojezdniowych... To już kolejny wypadek przez zasrane wyprzedzanie ostatnio 20 i 7 latka ile musi jeszcze ludzi zginąć żeby się coś zmieniło...

  • Gość - niezalogowany 2019-06-18 08:03:25

    Dlaczego w Niemczech jest mniej wypadków wg mnie z prostej przyczyny. Każdy kierowca jest uczestnikiem ruchu, a nie panem za kierownicą. Kierowcy jedni drugim starają się ułatwić jazdę, a nie utrudnić jak to widać na naszych drogach. Panowie kierowcy więcej empatii dla innych użytkowników kilka minut nikogo nie zbawi, a może uratować życie.

  • Andrzej - niezalogowany 2019-06-18 09:47:14

    No właśnie Normalny przedstawił kwintesencje osób stwarzających problem na drodze. "Jeżdżę szybko bo umiem jeździć".
    Zastanów się człowieku co piszesz. Powinno być Umiem jeździć więc jeżdżę przepisowo.
    Co do "bez zabudowań a 50...." czy ktokolwiek pomyślał o tym że nie każdy buduje się zaraz przy drodze. Często dzieci muszą dojść do drogi i iść poboczem do przystanku i właśnie po to jest tam 50.
    I na koniec. Skoro dwa auta jadą przepisowo to nie ma możliwości aby się zderzyły. Jak do tego dojdzie to co najmniej jeden z nich złamał przepisy...

  • gość 2019-06-18 09:48:35

    Osoby podróżujące renault lub ich rodzinę czy osoby znające podróżujacych tym autem proszę o kontakt [email protected]

  • gość 2019-06-18 16:11:31

    takie wypadki są właśnie przez palantów, którzy jeżdżą na drogach wojewódzkich 50 km/h !!!! Trzeba być posranym, żeby tak całą trasę jechać - albo starcem co nie widzi dalej niż 20m w przód bo i tacy się zdarzają. Właśnie przez takich idiotów ludzie muszą ryzykować wyprzedzanie na wąskich, krętych i lasem porośniętych drogach.

  • gość 2019-07-04 13:11:48

    Mam ważne informacje dla rodziny osób poszkodowanych. 736 948 695

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ototorun.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Oto Media Filip Sobczak z siedzibą w Toruń 87-100, Szosa Chełmińska 26/602

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"