Konferencja "Firma Przyszłości" w CKK Jordanki. Do Torunia przyjadą znani eksperci

Wydarzenie, Konferencja Firma Przyszłości Jordanki Torunia przyjadą znani eksperci - zdjęcie, fotografia
Arkadiusz Kobyliński 01/10/2019 10:00

Konferencja biznesowa “Firma Przyszłości” już w środę (2 października) w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki. Do Torunia zjadą specjaliści zajmujący się gospodarką międzynarodową, marketingiem i szeroko rozumianymi innowacjami. 

Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu, przy wsparciu Sponsorów i Partnerów, między innymi Urzędu Miasta Torunia, Centrum Wsparcia Biznesu, Wyższej Szkoły Bankowej i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości organizuje w naszym mieście trzecią edycję konferencji pn. „Firma Przyszłości”. To wyjątkowe wydarzenie ze względu rangę i doświadczenie zaproszonych gości.

W grodzie Kopernika pojawią się eksperci światowej sławy i praktycy biznesu z ogromnym wiedzą. 14 wystąpień podzielono na trzy bloki tematyczne związane z globalizacją, innowacjami i marketingiem. Dzięki wygłoszonym prelekcjom i wymianie doświadczeń przedsiębiorcy biorący udział w konferencji będą mogli wdrożyć poznane rozwiązania i zaadaptować je na rodzimym rynku. 

Wykład rozpoczynający konferencję o godzinie 10:00 wygłosi prof. Witold Orłowski, główny doradca ekonomiczny PwC Polska. Skupi się na makroekonomicznych trendach rozwoju. Tym samym rozpocznie serię wystąpień traktujących o nowoczesnych metodach i sposobach prowadzenie, reklamowania i unowocześniania prowadzonej działalności biznesowej.

O tym jak dostosować się do zmieniającej rzeczywistości opowiedzą też m.in: Janusz Niedźwiedzki, Jacek Kotarbiński, Zyta Machnicka, Janina Bąk, Kamil Bolek, czy Agata Roczniak. Natomiast Łukasz Szarszewski, dyrektor Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu przybliży zgromadzonym działania, jakie są podejmowane na rzecz rozwoju gospodarczego naszego miasta.

Wydarzenie jest także połączone z obchodami 30-lecia istnienia Izby Przemysłowo-Handlowej. - Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu to organizacja, która od 30 lat wspiera lokalnych przedsiębiorców. Tworzymy przestrzeń networkingową dla ponad 200 firm z regionu kujawsko-pomorskiego - kontaktujemy przedstawicieli różnych branż, animujemy działania klastrowe, szkolimy, doradzamy i inspirujemy - informuje IPH.

Impreza zakończy się oficjalnym podsumowaniem około godziny 16:45. Warto przypomnieć, że dzięki licznemu gronu Sponsorów i Partnerów konferencja “Firma Przyszłości” jest wydarzeniem bezpłatnym. Bilety zostały już wyprzedane. Każdy uczestnik konferencji po dokonaniu rejestracji, w potwierdzeniu mailowym otrzymał dedykowany kod QR – w dniu wydarzenia, podczas rejestracji można pokazać go obsłudze na telefonie lub w formie wydruku.

(Arkadiusz Kobyliński)

fot. IPH

Chcesz być na bieżąco z informacjami z Torunia i okolic? Polub nas na Facebooku

Reklama

toruń, izba przemysłowo-handlowa, jordanki, biznes - komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ototorun.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Oto Media Filip Sobczak z siedzibą w Toruń 87-100, Szosa Chełmińska 26/602

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"