Czy sklep internetowy w 2019 r. to dobry pomysł?

Biznes, sklep internetowy dobry pomysł - zdjęcie, fotografia
Portal ototorun.pl 18/04/2019 08:55

Otwarcie sklepu internetowego jest doskonałym pomysłem na własny biznes. Do wyboru mamy szeroki wachlarz kategorii, w których chcielibyśmy sprzedawać oraz rozwiązania, pozwalające na łatwe i skuteczne prowadzenie własnego e-biznesu.

Rozwijający się rynek e-commerce

Przyszłościowe prognozy wyraźnie wskazują, że w ciągu kilku najbliższych lat rynek e-commerce może stanowić nawet 40% sumarycznej sprzedaży na całym świecie. Systematycznie rośnie ilość internautów, preferujących dokonywanie zakupów przez Internet. Jest to dla nich znacznie wygodniejsza forma nabywania, a ceny oferowane na stronach www zazwyczaj są także niższe niż w tradycyjnym, stacjonarnym sklepie. Obecna, szeroko rozwijająca się personalizacja ofert zachęca klientów, przedstawiając propozycje dedykowane dla ich potrzeb i zainteresowań, a rozwój mobilnych kanałów umożliwia dokonywanie zakupów za pomocą wszelkiego rodzaju urządzeń z dostępem do Internetu – laptopów, tabletów czy smartfonów. Dodatkowo, wprowadzony niedawno zakaz handlu w niedziele w istotny sposób przyczynia się do wzrostu zainteresowania możliwością mobilnych zakupów. Klienci, zadowoleni z całodobowej dostępności do dokonywania zakupów i coraz lepiej dopasowanych propozycji, częściej będą korzystać z możliwości, jakie oferuje rynek e-commerce.

Dlaczego warto przenieść biznes do Internetu?

Istnieje wiele niezaprzeczalnych zalet prowadzenia biznesu w Internecie. Potencjał sprzedaży on-line nieustannie rośnie. Ludzie coraz częściej decydują się na taki rodzaj zakupów, obejmujący zarówno produkty spożywcze, ubrania, jak i sprzęty AGD czy RTV. Klienci, nie mogąc zrobić zakupów w stacjonarnym punkcie sprzedaży, łaskawszym okiem patrzą na oferty sklepów internetowych, decydując się na taki model zaopatrywania się w różnorodne towary. Dla przedsiębiorców, prowadzących e-sklepy jest to niezwykle istotne, gdyż umożliwia dotarcie do wielu tysięcy, a nawet milionów osób, codziennie poszukujących wszelakiego typu przedmiotów.

Przy odrobinie zaangażowania można całkowicie za darmo promować swój biznes, przyciągając potencjalnych klientów. Rozwój różnorodnych technologii i kanałów, umożliwiających prowadzenie własnego e-biznesu, znacząco ułatwia jego przystosowanie do naszych potrzeb, a często również w ogóle – lub bardzo niewiele – kosztuje. Dostępne są różne rozwiązania zwiększające sprzedaż, umożliwiające także wszechstronne działanie, poprzez połączenie własnego sklepu z Allegro, Facebookiem czy Ceneo. Są one niezwykle funkcjonalne i w pełni zautomatyzowane, pozwalając w jednym miejscu sprawdzać stany magazynowe, obsługiwać e-sklep, kontrolować płatności, współpracować z firmami kurierskimi, dostarczającymi nasze towary oraz utrzymywać kontakt z klientem. Jeżeli dodatkowo zdecydujemy się na bardziej niszową branżę, i włożymy serce w swoje działania, możemy zyskać stałe grono zadowolonych kupujących, którzy chętnie będą wracać do naszego sklepu.

Biznes internetowy łączy się także ze stosunkowo niskim kosztem, co ma znaczenie zwłaszcza dla początkujących przedsiębiorców. Wystarczy własny laptop z dostępem do sieci i odpowiednia ilość przeznaczonego czasu, by w prosty sposób rozwijać prowadzoną przez siebie działalność. Jedna osoba w zupełności poradzi sobie z obsługą wszystkich aspektów w początkowym okresie, przyczyniając się do obniżenia kosztów prowadzenia swojej firmy. Niezaprzeczalnym atutem jest także możliwość pracy we własnym, domowym zaciszu, bez konieczności dojazdów do miejsca zatrudnienia i obecności szefa, kontrolującego nasze działania. W biznesie on-line sam sobie jesteś szefem, decydując ile czasu i zaangażowania włożysz w obsługę swojego sklepu.

Gdzie szukać porad o zakładaniu sklepu internetowego?

W sieci nie brakuje porad, na co zwrócić uwagę zakładając własny sklep internetowy. Dzięki wielu nowoczesnym rozwiązaniom, dostępnym na rynku, już w kilku krokach można rozpocząć działalność swojego biznesu on-line. Jeżeli szukacie profesjonalnych informacji, jak zacząć przygodę z rynkiem e-commerce, polecamy stronę https://www.idosell.com/pl/shop/why-iai/jak-zalozyc-sklep-internetowy-krok-po-kroku/, gdzie zawarto obszerną bazę wiedzy, kompleksowo i zrozumiale opisanującą wszelkie kroki, jakie należy podjąć, by móc cieszyć się dobrze prosperującym biznesem, prowadzonym w Internecie.

Reklama

Czy sklep internetowy w 2019 r. to dobry pomysł? komentarze opinie

  • Gracjana - niezalogowany 2019-05-05 13:18:23

    Ech, własny biznes to wcale nie jest łatwy kawałek chleba do zgryzienia hehe :) Ja coś o tym wiem, ale z drugiej strony nie jestem osobą, która łatwo zraża się do wyzwań dlatego wierzę, że mój biznes ruszy z kopyta, a będzie tak na pewno, bo korzystam z pomocy z agnecji MultiSerwis-24 czyli ludzi, którzy na biznesie znają się jak NIKT inny :)

  • master09 - niezalogowany 2019-05-17 07:49:24

    Na początku roku 2019 założyłem swój sklep i już mam sprzedaż na bardzo ciekawym poziomie. Na początku sporo pomogło mi narzędzie od bazo.io w łatwy sposób pomaga śledzić ruch na stronie. W konsekwencji moje dalsze działania z wykorzystaniem uzyskanych informacji przełożyło się na zwiększeniu sprzedaży.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Praca magisterska licencjat

Pracami tego typu zajmuję się od lat. Właściwie zawodowo. Zawsze staram się aby były jak najlepsze. Podchodzę do tego w sposób profesjonalny..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ototorun.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Oto Media Filip Sobczak z siedzibą w Toruń 87-100, Szosa Chełmińska 26/602

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"