Chcesz się wyróżnić? Postaw na personalizację

Relaks, Chcesz wyróżnić Postaw personalizację - zdjęcie, fotografia
Portal ototorun.pl 19/02/2019 04:30

Swoje nazwiska na koszulkach mają piłkarze, na samochodach rajdowcy, a na łodziach kajakarze. Nadruki na odzieży czy sprzęcie sportowym coraz częściej stają się symbolem indywidualności i integracji. Dziś personalizacja produktu jest na wyciągnięcie ręki! Własna koszulka czy unikatowe buty to tylko kwestia inwencji twórczej i pomocy ze strony specjalistów sklepu Decathlon!

Ludzie od wieków lubią dostosowywać do siebie przedmioty, które towarzyszą im na co dzień. Ubrania stanowią najlepszy tego przykład. Dlaczego tak ważna jest dla nas ta unikatowość?

- Personalizacja daje nam poczucie wyjątkowości lub jedności z grupą. Widoczna jest przede wszystkim w sporcie – mówi Mateusz, doradca sklepu Decathlon. – Zakładając koszulkę z nadrukiem nazwy drużyny, czujemy się jej częścią. Pokazujemy swoją przynależność również innym zawodnikom. Obecnie pomysł tworzenia napisów na odzieży doskonale sprawdza się w amatorskich drużynach piłkarskich, koszykarskich czy wśród siatkarzy.

Spersonalizować możemy prawie wszystko. Począwszy od bluzek, czapek i spodni po buty, puchary, medale, a nawet samochody. Na produktach najczęściej zaś królują nazwiska, nazwy drużyn czy numery. Dużą popularnością cieszą się również zdjęcia.

Personalizacja jest doskonałym pomysłem na prezent dla ukochanej osoby, dla grupy przyjaciół lub sposobem motywacji sportowej dla dziecka.

W jaki sposób taki upominek można przygotować? Do punktu serwisowego w sklepie Decathlon należy przynieść własny produkt lub wcześniej zakupiony na miejscu. To, co chcielibyśmy nadrukować, powinno znajdować się w wersji elektronicznej na pendrivie lub mailu. O przygotowanie projektu można też poprosić pracownika serwisu.

- Prosty projekt jesteśmy w stanie wykonać w maksymalnym czasie 48 godzin – zaznacza Mateusz, specjalista ds. personalizacji Decathlon Toruń Copernicus – Czas oczekiwania uzależniony jest oczywiście od liczby i rodzaju złożonego zamówienia.

Koszt personalizacji pojedynczego produktu uzależniony jest od tego, co będzie się na nim znajdować. Za logo lub linijkę tekstu nadrukowaną na koszulce zapłacimy 15 zł. Wielkoformatowy napis nazwiska oraz numer to koszt 24 zł. W przypadku skomplikowanych projektów lub ich większej ilości ceny mogą ustalane być indywidualnie.

Nadruki w serwisie sklepu Decathlon wykonywane są m.in. przy użyciu folii flex. Ten rodzaj personalizacji przenoszony jest na odzież i tkaniny przy pomocy wysokiej temperatury, metodą naprasowania. Dzięki temu osiągnięty efekt cechuje duża trwałość, łącząc się ze strukturą tkaniny. Poza folią flex, w sieci sklepów Decathlon, personalizacja produktów odbywa się przy pomocy sublimacji (w przypadku tkanin sportowych) oraz haftu komputerowego, cechującego się wysoką precyzją wykonania.

Na których produktach personalizacja wyglądać będzie najlepiej?

- Nadruki stosujemy przede wszystkim na koszulkach bawełnianych – zaznacza ekspert sieci Decathlon. – Nie stosujemy tego rodzaju zabiegów na koszulkach termoaktywnych oraz skórzanych i przeciwdeszczowych butach. Przed podjęciem decyzji o wykonaniu na danej tkaninie nadruku, warto skonsultować się z naszym doradcą.

Szczegółowy cennik usług personalizacji dostępny jest na stronie sklepu www.decathlon.pl/serwis-personalizacja

Reklama

Chcesz się wyróżnić? Postaw na personalizację komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ototorun.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Tub Tomasz Urbański z siedzibą w Toruń 87-100, Winnica 41

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"